Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Jag bor på en enskild väg (svart text mot gul bakgrund med en röd pil ) det ligger flera hus på vägen och våran släckt är väghållaren...
Svar
19
· Visningar
3 592
Senast: RubinNovak
·
Hästmänniskan Är det ok att låna saker av era stallkamrater? Utan att fråga? I stallet där min häst står lånar vi friskt av varandra, kanske inte...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 023
Senast: Siiiia
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 485
Senast: scizofren
·
Hästmänniskan Jag föddes för 31 år sedan med en höftledsluxation på vänster höft. Efter en månad i stödbyxa och återkommande kontroller när jag var...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
41 636
Senast: Camilla_H
·
Hästmänniskan Hej Jag har ett problem som jag behöver dryfta. I våras flyttade jag min häst från att ha haft den hemma, tillsammans med en annan...
2
Svar
27
· Visningar
3 752
Senast: hastflicka
·
Hästmänniskan Ramlade av hästen igår på hoppträningen, fastnade i stigbygeln och hamnade under magen på honom så han råkade trampa/sparka till mig på...
Svar
6
· Visningar
5 197
Senast: Marita73
·
T
Hästmänniskan Stallets grannar är inne på gården och klappar min häst. De är fruktansvärt otrevliga mot mig och har bl.a. hotat mig. Jag ogillar att...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
26 885
Senast: metspo
·
Hästmänniskan Hej! Såg i Hästmagazinet att ngt som kallas Medborgarskolan har en distanskurs som heter Skaffa häst. Har den gått förr? Ngn som testat...
Svar
0
· Visningar
837
Senast: finapina
·
Hästmänniskan fick en fråga av en kompis om jag ville, eller hade nån kompis som ville ta sig an ett tre årigt varmblodssto. då jag redan har en häst...
8 9 10
Svar
198
· Visningar
23 022
Senast: Zoya
·
Hästmänniskan Natten till igår hade vi inbrott i stallet. Ett stall som ligger långt ute på landet med bostadshus rätt inpå knuten. Olåst...
Svar
11
· Visningar
2 621
Senast: Zaga
·
Ekonomi & Juridik Vi satt och diskuterade i går kväll. Den ene tokig mountainbike fantast, den andre jägare (jag) och så en hästägare Frågan var vem...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 703
Senast: Pali
·
Anläggning Hej! Ska lägga nytt material på vår uteridbana 20x40! Vill ha tips o råd, för och emot, billigast-dyrast? Gärna ett material som inte...
2
Svar
20
· Visningar
4 028
Ekonomi & Juridik Hej alla där ute! Nu behöver vi få lite ideér av er hästmänniskor! Vi är i banorna att starta ett UF-företag som ska ha...
Svar
4
· Visningar
2 644
Senast: Snurrfian
·
Anläggning Hur mycket förnyelse av stallet och anläggningen tycker ni krävs för att berättiga till en höjd stallhyra? Att den befintliga ska betala...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 222
Senast: Blomskan
·
Ekonomi & Juridik Där jag står med min häst nu är det skriftlig uppsägning som gäller. Men vad ska man skriva? Uppsägning av kontrakt/stallplats. Härmed...
Svar
6
· Visningar
7 318
Anläggning jag hoppas traden ligger ratt annars far moderator flytta... Jag har tva gamla spiltor (anno 1960 ca) i stallet som idag inte...
Svar
7
· Visningar
2 143
Anläggning Vi kommer i höst ha fri tillgång till våra ute i hagen. Vi använder småbalar hösilage som väger ca 40-50kg. Tidigare har vi lagt...
Svar
6
· Visningar
1 958
Senast: lundsbo
·
H
Hästmänniskan En bra vän började för ett tag sen rida min unghäst några dagar i veckan, personen är en bättre ryttare än mig och det var dessutom...
2
Svar
31
· Visningar
3 668
Hästmänniskan Jag kan inte släppa min dröm om att ha en egen häst, men är bara en gammal ridskoleryttare som typ inte kan ngt trots massor av år på...
Svar
13
· Visningar
1 724
Senast: Molly
·
Hästmänniskan Nu på morgonen såg jag en artikel i Aftonbladet om hockey och homosexuella män. Denne som aftonbladet pratat med säger att homosexuella...
2 3
Svar
49
· Visningar
9 481
Senast: Fenestra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp