Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik sedan i november har vi haft älg besök i häst hagen 2 stycken älgar mamma ko och kalv, hästarna bryr sig inte nämnväst gällande dessa...
2
Svar
30
· Visningar
3 300
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Jag har tre hästar på egen gård. Tidigare har min mamma hjälpt till mkt med häsatrna och tagit hand om det mesta om min familj åkt bort...
Svar
19
· Visningar
3 155
Senast: kopia
·
Anläggning Ja vad finns det för redskap man kan koppla till en fyrhjuling, och vilka modellen och märken är bäst? Jag är speciellt intresserad...
2
Svar
24
· Visningar
3 806
Anläggning Då jag totalt kört fast i mitt planerande tänkte jag att jag skulle slänga ut frågan här och se om någon är duktig på att planera...
2
Svar
34
· Visningar
6 734
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Hej!:) Jag skulle vilja starta en ideell förening eftersom det inte finns någonting där jag bor som har med hästar att göra (Jo i...
Svar
15
· Visningar
2 229
Senast: yennork
·
Ekonomi & Juridik Jag vill ha lite input på det här lilla "dilemmat" jag har fastnat med. Jag har mina hästar inackorderade, och vår muntliga...
2
Svar
28
· Visningar
3 685
Senast: TinyWiny
·
Ekonomi & Juridik Jag har en tanke om att ha någon typ av växelbete inom ett par år, men har aldrig praktiserat det själv så jag skulle gärna ta emot råd...
Svar
5
· Visningar
1 472
Senast: skogaliten
·
Ekonomi & Juridik Jag har fått erbjudande om att hyra granngårdens stall och för det vill ägaren ha 4000 i månaden. Det är fyra boxar i stallet. Jag har...
2
Svar
37
· Visningar
4 448
Senast: Wera
·
Ekonomi & Juridik Det diskuteras mycket om arbetsmiljö och svarta löner just nu. Inte minst här och i tidningen Ridsport. Av förekommen anledning vill jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 315
Senast: Terqa
·
Svar
0
· Visningar
151
Gnägg De här kortet är ny taget nu i vinte på min underbara prinsessa hon är den snällaste häst som finns!
Svar
0
· Visningar
106
Senast: gallant
·
Ekonomi & Juridik Funderar om det finns några verksamma ridterapeuter här på Buke :) Skulle vilja höra lite om din resa till att bli ridterapeut. Vad...
Svar
0
· Visningar
780
Senast: phie
·
Ekonomi & Juridik Ni som har era hästar försäkrade för lägre än ni tänkt sälja/sålt för, har ni korrigerat detta inför försäljning? Jag har en SWB som är...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 036
Hästmänniskan Ja jag har nu börjat leta mig en ny häst och jag trodde aldrig det skulle vara såhär. Läser annons efter annons som jag tycker verkar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
11 686
Senast: Wera
·
Hästmänniskan Fick antagningsbeskedet idag! Nu ska man bara se till så det praktiska på hemmaplan funkar! :) Nån mer som ska gå???? Känner mig...
Svar
4
· Visningar
1 772
Senast: Kakan88
·
Gnägg Eksemtäcken som skydd för insekter
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Niceperson
·
Hästmänniskan Jag skulle behöva åsikter från någon utomstående. Jag är 22 år och har precis köpt häst, min allra första egna häst. Har haft...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 977
Senast: Entita
·
Gnägg Igloo är i hagen!
Svar
0
· Visningar
151
Senast: ElsaK
·
Ekonomi & Juridik Har lite funderingar... Om man har en häst som inte rids men vill ändå ha möjlighet att kunna vara i ett ridhus är det rimligt att...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 111
Senast: Lena_B
·
Ekonomi & Juridik Någon som har koll på om det finns nåt bolag kvar som har 0% rörlig självrisk? Hittar bara ett.. Och på via nätet där kan man bara välja...
Svar
9
· Visningar
1 871
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp