Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vad är det som är viktigt i en annons gällande boxuthyrning? Vad skulle få er att ringa eller att avstå? Bilder? Hur viktigt är det...
2
Svar
24
· Visningar
3 219
Senast: mamman
·
Ekonomi & Juridik .....vid köp av 2åring som ska kastreras? Behöver verkligen få tips . Ska teckna en liv försäkring nu innan kastreringen.
Svar
9
· Visningar
1 118
Senast: gylle
·
Ekonomi & Juridik Hej! Behöver bolla lite med någon! Tittade på en häst i februari, tyckte den var mkt intressant men inte till den peng säljaren...
Svar
10
· Visningar
3 221
Anläggning Vi har ett relativt nybyggt stall på gården, byggdes för ca två år sedan från början. Nu har vi ett problem om somrarna: stallet är...
Svar
16
· Visningar
6 288
Senast: kvandi
·
Ekonomi & Juridik Har ny häst som blivit riktigt tjock och inte klarar fri tillgång på grovfoder som jag haft tidigare. Måste göra något nu, risken för...
Svar
0
· Visningar
808
Senast: acj
·
Svar
12
· Visningar
2 730
Senast: hier
·
Hästmänniskan Gick omkull med hästen för 4 månadersedan och bröt nyckelbenet. Var en jättesplittrad fraktur så det blev operation. Dom satte in en...
Svar
5
· Visningar
1 513
Senast: Ms_H
·
Ekonomi & Juridik Snygga och praktiska sadelkammare hittar man nästan i alla stall men hur är det med foderkammarna? Jag har nog inte varit i ett stall...
2
Svar
20
· Visningar
8 586
Senast: Jaxonmaxon
·
Hästmänniskan Alldeles i närheten av vårt stall går en ganska lång och smal grusväg som är perfekt att rida på. Bra underlag, lite platt, lite uppför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 675
Senast: Boj
·
Gnägg Kan inte all ni som vågar "gå mot strömmen" med era hästar inspirera oss andra! Jag tänker på en fjordhäst på galoppbanan, en...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
34 816
Senast: Bison
·
Ekonomi & Juridik På min sambos sida finns en släktgård, som ägs av hans mormor och morfar och som funnits i släkten i hundratals år. De börjar nu bli...
Svar
13
· Visningar
3 927
Gnägg Jag funderar på att beställa ett tagelarmband. Har hittat ett jättefint som jag är sugen på. Alla armband är ju så fina på...
Svar
13
· Visningar
13 652
Senast: Ottilia
·
Hästmänniskan Vet inte vad jag vill med tråden. Men jag läste precis matmissbrukarens inlägg i Bisons tråd. Hon skrev klokt att det skall vara kul...
2
Svar
33
· Visningar
3 347
Senast: Tora
·
Anläggning Drömmen om den egna anläggningen fortskrider :D. Jag vill dock inte bygga som alla andra utan jag vill gå i spetsen för nytänkande. I...
Svar
7
· Visningar
1 676
Senast: Blomskan
·
Gnägg Hejsan, hade en utrensning bland mina gamla inspelade VHS:er som gömt sig på vinden, och hittade då Hippo säsonger från typ...
Svar
16
· Visningar
3 968
Hästmänniskan Det var planerat att min sura pissmärr skulle vara kvar hos mig tills hon dör. Inte trodde väl jag att denna dagen skulle komma så fort...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 131
Senast: CurlySue
·
Hästmänniskan Hittade en tråd i kategorin foder där många skriver att de inte tar in sina hästar före 22-23 tiden på kvällen, eller att de inte...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 674
Senast: Smulan75
·
Anläggning Om man köper massa skog och sedan avverkar. Och palnerar att göra åker av det. Hur lång tid tar det innan man kan släppa hästar på det...
2
Svar
31
· Visningar
6 832
Senast: MaRomer
·
Svar
42
· Visningar
3 777
Senast: Ottilia
·
Hästmänniskan Fasiken! Skulle provhoppa en ny häst på jobbet idag men mitt i en kombination gör hästen en riktig fulvändning och jag smäller fram...
2
Svar
36
· Visningar
5 536
Senast: Bowman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp