Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Ska sälja en häst på avbetalning och har lite tankar och funderingar... Om köparen ångrar sig/slutar betala och hästen lämnas...
2
Svar
33
· Visningar
4 581
Senast: Lobelia
·
Gnägg Tänkte att vi kan starta en tråd på de charmiga ponnierna i vår hästiga värld! :sneaky: Kanske finns en hel del videos på ponnies där...
Svar
5
· Visningar
914
Senast: Got2Be
·
Gnägg 1 vecka kvar till fölning, i fin form :)
Svar
0
· Visningar
201
Senast: kajsa42
·
Ekonomi & Juridik Hej, finns det en sajt var man kan hitta alla största hästevenemangen (till exempel största banhoppningtävlingar, hästmässor osv) i...
Svar
6
· Visningar
1 905
Senast: Bowman
·
Ekonomi & Juridik Kort och gott; Jag hittade en häst som varit till salu flera månader. Avtalade om att åka och provrida, gjorde så, sa att vi skulle...
2
Svar
34
· Visningar
5 503
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Hej, Jag har hamnat i en svår sits och skulle gärna vilja ha lite input från andra på det hela. Var lite osäker på vart den här...
Svar
8
· Visningar
2 140
Anläggning Jag skulle vilja ha lite tips på hur man enkelt gör två provisoriska boxar. Med det menar jag att boxarna endast ska användas...
Svar
14
· Visningar
3 451
Svar
0
· Visningar
117
Senast: JossanW
·
Ekonomi & Juridik Håller på att ladda inför klinikbesiktning av en fyraårig val från holland, priset är satt till 70 000:-. Är osäker på hur mycket jag...
2
Svar
24
· Visningar
3 786
Senast: ch791022
·
Hästmänniskan Skriver anonymt eftersom det fortfarande är ett känsligt ämne, men jag känner att jag behöver få ventilera mina känslor. Jag börjar...
Svar
16
· Visningar
3 316
Senast: utanensko
·
Ekonomi & Juridik För nu ca 4 veckor sedan köpte jag ett jätte fint hoppsto, ville ha en läromästare som jag bara kan sätta mig upp på och hoppa och bara...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 505
Senast: cirkus
·
Ekonomi & Juridik Hej har en fråga. Har min häst till salu men jag känner att de får ta den tid de tar. Har inte bråttom Med att sälja honom...
Svar
7
· Visningar
1 581
Senast: Bison
·
Ekonomi & Juridik Vilket försäkringsbolag har ni till era islandshästar och vad betalar ni för det i månaden? Vad har ni för vet och liv försäkring?
Svar
7
· Visningar
4 214
Senast: Merope
·
Anläggning Är det bättre att byta ut till skiva mellan två boxar än att ha plank? Jag sitter och kollar på vad jag ska köpa in nu när jag måste...
Svar
8
· Visningar
5 379
Senast: Tacitus
·
Anläggning Hur många hektar anser ni att man behöver för ett 20-tals hästar? Nu menar jag inte jordbruksverkets rek. Då gäller det betesmark...
2
Svar
28
· Visningar
3 347
Senast: rostad
·
Anläggning Är detta på fel ställe, så får någon flytta den. Visste inte riktigt i vilken kategori det skulle vara. I nuläget har jag två hagar att...
Svar
11
· Visningar
1 617
Senast: kanske
·
Hästmänniskan Jag har en ponny som heter Presto som jag kör häst och vagn med, både hon och jag älskar det. Sedan bestämde jag mig för att ha hästarna...
2
Svar
33
· Visningar
4 246
Senast: MM
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag undrar om någon har någon erfarenhet av att köpt häst som är sjuk? Köpte en häst för ca 3 mån som visat sig ha blåsljud på...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
33 860
Senast: Texaz
·
Gnägg Googlat men får upp så många alternativ. Vad säger man? Är det skillnad på rasthage och större hage, typ bete?
Svar
4
· Visningar
10 666
Senast: Praefatio
·
Gnägg Det här blir bättre och bättre. Jag var glad över en hästkanal, det blev ännu bättre med Road to Rio men det här är RIKTIGT bra...
Svar
1
· Visningar
1 124
Senast: LucyShow
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp