Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
151
Senast: Miedo
·
Ekonomi & Juridik Avtalstid: Hästen kommer vara i fodervärdens vård from 6/6-14 till och med 6/6-16. Avtalet förlängs automatiskt med 12 månader i taget...
Svar
13
· Visningar
1 509
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Tycker det är så intressant att läsa om vad folk kan ha för olika yrken och varför dom valt det, att det även är hästmänniskor kanske...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 879
Senast: Thrillie
·
Ekonomi & Juridik Jag har fått ett erbjudande om att köpa en häst. Hon är född i stallet jag jobbar och uppfödd av stallägaren. Och jag är kär i henne...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 376
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag har hittat en jätte fin treåring som jag ska köpa. Hon gick treårstest i våras/somras med bra resultat sedan dess har hon...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 271
Senast: Lobelia
·
Anläggning Skulle behöva en snabb och väldigt tillfällig lösning för lösdriften.. Det blir rejäl sörja vid ingången till ligghallen. Detta ska...
Svar
5
· Visningar
791
Senast: ia_
·
Hästmänniskan Jag var noggrann innan jag lämnade min häst på foder. Skrev avtal, lämnade med all utrustning, veterinärbesiktade, körde hästen ca 10...
Svar
16
· Visningar
1 867
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Nu har det hänt mig och mina ponnys... :( I våran hästhage finns det en del som inte är synlig från huset eller vägen. Men idag såg jag...
2
Svar
24
· Visningar
4 556
Senast: mikich
·
Anläggning Hur länge räknar ni med att elrep ska hålla innan det behöver bytas. Typ de tunna strömförande trådarna går av, repet blir slitet, det...
Svar
15
· Visningar
1 428
Senast: nullo-modo
·
Ekonomi & Juridik Hej, liten fråga. Jag har hyrt ett stall där jag haft 2 månaders uppsägningstid med inackorderade, men sedan blivit uppsagd med...
2
Svar
33
· Visningar
5 452
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Har en jättefin och personlig häst som tyvärr är för svår för oss, har haft henne i 7 år och det senaste året är hon inte riden. Vi har...
2
Svar
21
· Visningar
4 248
Senast: Wembley
·
Ekonomi & Juridik Jag ska lämna ut min häst på foder och jag har köpt ett färdigt kontrakt på Hööks. Skulle dock vilja lägga till två saker och behöver...
Svar
7
· Visningar
968
Senast: Guldaskig
·
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Ettkvinna
·
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Ettkvinna
·
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Ettkvinna
·
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Ettkvinna
·
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Ettkvinna
·
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Ettkvinna
·
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Ettkvinna
·
Hästmänniskan De flesta som håller på med hästar har väl på ett eller annat sätt råkat ut för diverse skador så som avramlingar, blivit sparkad eller...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 192
Senast: videnlis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår
  • Atletix

Omröstningar

Tillbaka
Upp