Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Hej alla kloka hästmänniskor! Nu vill jag ha era åsikter. Min far håller på och ska bygga om vårt urgamla grisstall till utestall för...
Svar
18
· Visningar
2 093
Senast: Snowball
·
Svar
0
· Visningar
166
Senast: tinituss
·
Svar
0
· Visningar
187
Senast: tinituss
·
Svar
0
· Visningar
144
Senast: tinituss
·
Svar
0
· Visningar
168
Senast: tinituss
·
Anläggning Jag har flyttat in i nytt litet stall (två boxar) och tänkte fråga om det finns möjlighet att instalera en liten varmvattenberedare, men...
2
Svar
26
· Visningar
4 810
Senast: HannaZ
·
Hästmänniskan Hej alla bukefalister, Jag har precis köpt en häst, eller köpet är inte igenom än, men har kommit helt snett på det. Säljaren körde hem...
2
Svar
25
· Visningar
4 224
Senast: AliceZeta
·
Hästmänniskan Jag har fått en förfrågan från en tjej där jag tidigare stod installad om jag kan tänkas ta mig an en av hennes hästar, hon behöver...
Svar
13
· Visningar
2 135
Senast: sassiball
·
Hästmänniskan Hej! Jag undrar hur ni gör/tänker när det blir konflikter i hagen? Samt vad kan man göra för att undvika konflikter i hagen? Jag är...
2
Svar
33
· Visningar
6 485
Senast: Sar
·
Gnägg Jag ser denna beskrivning tämligen ofta, speciellt om tävlingshästar. Men jag kan för allt i världen inte förstå hur man vet detta...
Svar
14
· Visningar
1 950
Senast: Billy
·
Anläggning Jag vill ha ett solarie med IR värme i stallet. Då de är rätt dyra att köpa funderar jag nu på att bygga en egen vatiant istället, med...
2
Svar
30
· Visningar
13 478
Senast: Apollo 13
·
Hästmänniskan Jag har hästen på ett ställe just nu där en man använder just det argumentet för allt, tex mata hästarna med kilovis av äpplen trots att...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 688
Senast: Brille
·
Anläggning Jag har hittat det perfekta stallet till min kille. Det har precis allt jag vill ha, men boxen är jätteliten. 3x3 ganska exakt, och min...
2
Svar
35
· Visningar
3 913
Senast: Apollo 13
·
Anläggning Kommer att ha 3 st araber som jag vill fixa en lunchhage i hagen. Men hur stor behöver den vara? Har gått o stegat o försökt fantisera...
Svar
6
· Visningar
1 719
Senast: marti130
·
Hästmänniskan Krävande jobb, stort hus/gård, två barn (10 och 5), 3 bilar, gubbe som reser i jobbet... gemensamt företag mm mm... Ändå kan jag inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 188
Senast: KarinS
·
Hästmänniskan Hej, jag har ingen aning om vart jag skulle lägga denna tråden men... Halloween närmar sig och jag och några andra ska gå ut och...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: hier
·
Ekonomi & Juridik Är det svårt sälja hästar nu? Dels för att höst/vinter är på ingång men också med tanke på ekonomin överlag. Är ingen superdyr eller...
Svar
13
· Visningar
2 196
Senast: BernT
·
Gnägg Ja, fantasin försvann. Hästen heter Jalta Ter Linden, ett sto. Förslag tack :bow::bow::bow:
Svar
13
· Visningar
1 917
Senast: purity_666
·
Hästmänniskan Jag funderar lite på Equicares utbildning till hästmassör, och det är ju en relativt billig utbildning och går dessutom att få ihop med...
Svar
5
· Visningar
3 820
Senast: Aliche
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder, hur förvarar ni era ridkläder? Jag har precis bytt stall, och det enda som jag saknar från det förra stallet var...
Svar
18
· Visningar
2 039
Senast: doleron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Dressyrsnack 17
  • Hage

Omröstningar

Tillbaka
Upp