Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Flytta gärna tråden om den ligger tokigt...;)
Kommer hem och ser elstolpar, alltså de stora, tiometers stolparna som elledningarna går...
Ekonomi & Juridik
Har lite frågor angående vad som gäller om man hyr in sin häst i ett stall. Är det alltid jag som hästägare som är ansvarig om min häst...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag skrev den 14/11 2014 på ett medryttaravtal till en häst jag rider 2-4 dagar i veckan.
Avtalet i sig täcker i stort sett alla...
Hästmänniskan
Hej!
Ville bara skriva av mig lite och tänkte att det här kanske kan vara som en pepptråd. Just nu är jag så trött på ridning. Det känns...
Ekonomi & Juridik
En kompis tonårsdotter älskar hästar och vill ha tips på jobb med hästar.
Jag kom på följande: fyll gärna på.
Veterinär
Hovslagare...
Hästmänniskan
För snart sex veckor sedan blev jag tvungen att avliva min underbara häst som jag har haft i 8 år. Han fick fång för tredje gången och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.