Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Övr. Grenar :D http://www.youtube.com/watch?v=ZTnAWs9zHnQ det är så kul med denna sport
Svar
1
· Visningar
1 232
Senast: Sofie.S
·
B
Trav Ni har ett sto, betäcker henne och avkommorna blir inget.'' När sätter ni stopp, hur många chanser får hon för å visa att hon till...
Svar
7
· Visningar
1 433
Senast: jesse
·
T
Hoppning Någon som vet något o Lamicell cupen? Hur funkar det när man kvalar? Om man får placering i 130 under kvaltiden får man ändå vara...
2
Svar
25
· Visningar
2 821
Senast: Lahtel
·
A
Western Komma att hjälp dig hitta din rätt seat storlik www.western-saddle-guide.com/saddle-seat-size.html Har sett många som sitta...
Svar
19
· Visningar
2 342
Senast: Tender
·
Tävling Min tio-åriga dotter, kan hon tävla på mitt gröna kort som jag tog då Adam var länsman eller måste vi fortfarande gå någon kurs tillsammans?
Svar
3
· Visningar
1 209
Senast: Inka-90
·
Trav Jag blev lite kär i honom bara av bilden i vinternumret. Men vet egenligen inte mycket om hästen. Vad tror ni tex. om Credit Winner...
Svar
3
· Visningar
1 880
Senast: Popfinger
·
F
Dressyr Min mamma tycker nu att min 4 åriga dressyrhäst skall på inkörning, hon tycker att det kan vara bra för honom. men jag vet inte om jag...
Svar
18
· Visningar
2 406
Senast: skogersson
·
F
Hoppning Hej! Jag hoppar 1 gång i veckan på en ridskolehäst, ibland inte samma häst. En av hästarna har varit skadad ganska länge men är nu...
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: Finite
·
Western Jag håller på och funderar över vilka benskydd alternativt lindor jag ska inhandla, och eftersom jag är nybörjare i den här grenen så...
Svar
5
· Visningar
1 560
Senast: danilo
·
H
Fälttävlan Jag är en nyfiken en som aldrig har sysslat med fälttävlan men som gärna skulle prova någon gång. Såg en tävling ifrån frankrike(?) igår...
2
Svar
24
· Visningar
5 331
Senast: Nasseman
·
Tävling Får man tävla ponny om man är vuxen (alltså äldre än 18 år) men kortare än 150 centimeter? Och då menar jag i ponnyklasser, alltså inte...
Svar
10
· Visningar
2 017
A
Distans Hej!! Vill gärna ha all info/datum/plats om provapåritter/träningsritter 2010. Bor i Skåne, har inga kontakter inom distan, men...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: annikacita
·
Trav Hur mycket kan en travare dra i en rockard?. Jag har precis köpt mig en Grafströms rockard av snälla Isz ;), all jag känner vill...
Svar
14
· Visningar
1 383
Senast: Mauthoria
·
Trav Har länge fodrat med Kraffts foder och är väldigt nöjd med det. Men sedan jag blev arbetslös för ett år sedan är ju ekonomin ibland...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: Mauthoria
·
Q
Islandshäst mitt FIPO är nog föråldrat (1998 tror jag..) Är det någon som har ett modernare som kan kolla vad som står om bettlösa lösningar...
Svar
9
· Visningar
1 468
Senast: Freyr
·
C
Dressyr När jag läser i TR så står det att uppklassningen följer hästen, och har hästen över 80 poäng så är den uppklassad från lokala...
Svar
10
· Visningar
1 520
Senast: Cettan
·
A
Western He he kunde inte låta bli; älskar ju fördomar:D För en riktig W-ryttare gäller följande: Skrittar på lång tygel och anser att...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
20 517
Senast: Tibra
·
I
Övr. Grenar Hejsan:) Alltså, igår fick jag rida men det gick inte så värst bra om man säger så.:o;) Jag tappade hästen på långsidan och han...
Svar
5
· Visningar
1 529
Senast: Miss QT
·
Trav Min passhäst har haft lite problem med sin mun nu på senare tid. Han bröt överkäken förra året i oktober/november, fick tandställning...
Svar
17
· Visningar
2 570
Senast: Tagliabue
·
Trav Resultatet i årets häst-galan! :bump: Årets häst: Torvald Palema Årets äldre: Torvald Palema Årets fyraåring: Maharaja Årets...
2
Svar
25
· Visningar
2 751
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?