Lamicell Cup!!

Sv: Lamicell Cup!!

Hur är agriahoppet i jämförelse till lamicell?

Är de samma höjd? 110?

:)

Jag frågar igen om någon vet hur kval-poängs-listen/tabellen ser ut?
Alltså vilka poäng man får för vilken placering osv.

Eller kommer den kanske upp när det är dags att börja kvala?

Jag hittar ingen översikt på det någonstans, men det borde faktiskt finnas på regelsidan.

Agriacupen går i 120 och har färre kvarts/semifinaler. I lamicell fick alla som anmält sig i distriktet vara med i semifinal även om man inte tagit poäng. I agriacupen krävdes att man tagit placering i 120 för att få starta kvartsfinal. Så det är helt klart tuffare. Samtidigt var det bara 7 som kom till start i agricacupens kvartsfinal i min zon och ungefär lika många kom till start i lamicell i distriktet.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
718
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: Snurrfia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Longines League of Nations är namnet på den nya högsta ligan i hoppning som ersätter nuvarande Nations Cup. Intresset bland arrangörerna...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Gunnar
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 050
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V