Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag har blivit väldigt intresserad av körning, tycker det är jättekul och det inspirerar mig mycket :) Men just nu är det på nivå...
Svar
10
· Visningar
2 270
Senast: cowgirl73
·
Fälttävlan Alla västar: Använder ni alltid axelskydden när ni har väst eller enbart i terrängen (om ni har väst utöver terrängen)? Ni som har...
Svar
7
· Visningar
1 596
Hoppning Tillåtet att klocka med mobiltelefon eller överhuvudtaget använda klocka? Upptäckte en tjej som gjorde detta idag. Fast jag fattade inte...
Svar
5
· Visningar
1 441
R
Distans Nu knyter vi åt säcken och konstaterar att vi fått in många åttamilare och nybörjare. Men vi tar gärna emot fler efteranmälninar. Banan...
2
Svar
20
· Visningar
3 210
Senast: Elly-J
·
P
Tävling Nu har jag letat info på ridsport.se samt i TDB men hittar inte ett direkt svar, kan ni svara? Om jag skulle få för mig att...
Svar
13
· Visningar
1 421
Trav Ja vad gör man? Har en val som haft stora problem med bajseriet på tävlingar. Han skiter inte alls, men sen när han ligger i volten...
Svar
5
· Visningar
2 316
Senast: giffan
·
E
Övr. Grenar finns det ingen som vet nån bra hästfilm? fakta eller komedi eller vad som helst, har letat överallt mne verkar inte hitta nån om...
2
Svar
24
· Visningar
4 077
Senast: Kattiz
·
Islandshäst Varför är det så otroligt vanligt att man har remontgrimma på just islandshästar och så sällsynt på tregångare egentligen? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 287
Fälttävlan Har lite funderingar ang kvalifisering och klasser i sverige.. Finns det både 80 och 90 häst, eller startar det på 90? Är det...
Svar
2
· Visningar
924
Senast: Picazzo
·
Dressyr Hej allesammans! Nu har jag bestämt mig för att jag och min ponny ska starta vår första tävling ihop någon gång i sommar :) Eftersom...
Svar
1
· Visningar
1 283
J
Trav Hästen stannade på upploppet, böjde egenom men inget fel. Vet upptäckte att näsan var för röd men onormala fläckar. Fick vila 3 veckor...
Svar
3
· Visningar
1 228
Senast: Comfort
·
Western Jag följer tynglagen och hamnar tyvärr lätt på fel sittben i spinnen. Finns det några bra tips på hur man ska göra för att sitta kvar på...
2
Svar
26
· Visningar
2 411
Senast: sthu
·
Western Jag har en kompis som funderar på att betäcka sitt arabsto med en paint eller quarter. Vad tror ni om det korsningen? Vad finns det...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
10 826
Senast: TQR
·
Western Vad jag förstår är det inte tillåtet att tävla med bomfri westersadel. Är det någon som vet varför? Är nyfiken på varför det finns en...
Svar
14
· Visningar
1 758
Senast: Fozzie
·
F
Western Hej! Jag är en tjej på 18 år, jag har ridit vanlig ridning (engelsk tror jag man kallar det) men jag vill börja med Westernridning...
Svar
5
· Visningar
1 836
Senast: Bewildered
·
H
Övr. Grenar Storloppen börjar nalkas och tidigt på säsongen avgörs det prestigefyllda Pramms. Andra anmälningarsavgiften är inbetald och en...
Svar
3
· Visningar
1 267
Senast: Creetown
·
Islandshäst Jag har en häst som är 4år, red in honom själv i november. Han har mycket, mycket pass i sig.. grisepassade bara tills jag satte på...
Svar
4
· Visningar
1 320
S
Dressyr Jag har en ponny som jag tränat sedan i januari i dressyr. På träningarna har vi jobbat upp oss till LA nivå och varje träning är hon...
Svar
16
· Visningar
1 995
Senast: staren
·
C
Dressyr Jag vet ju att det inte finns någon avd.B i för ungponny i dressyr, att man istället rider utom tävlan. Men jag har hört att man kan få...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Cmillutt
·
Islandshäst Haha jag rider i overall =) jätte skönt och varmt, men nu de senaste dagarna är det 3 personer som sagt jaha är du islandsmänniska du...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 722
Senast: Syrpa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar