Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Tänkte vi som är intreserade utav denna gren kunde diskutera här, och visa upp bilder med mer. Detta är grenen för mig iallafall, om jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 902
Senast: fruxolisa
·
G
Fälttävlan Vart köper man det? Hittar mestadels utländska siter när jag söker på nätet, tänkte inte det skulle vara så krångligt att inhandla;)
Svar
2
· Visningar
1 699
Senast: zaberas
·
Körning Hur många använder snabbkopplingar till sin baksele? Såg att det fanns sådana också. Någon som vet om det finns adapters att köpa på...
2
Svar
29
· Visningar
4 380
Senast: Tacitus
·
P
Tävling Är det några som ska dit och tävla i juli? Min medryttare ska dit och jag ska följa med. Någon som kan tipsa om boende/camping? Kan...
Svar
10
· Visningar
1 928
Senast: Myran95
·
E
Fälttävlan Någon som vet vart man kan få tag på bra utrustning till fälttävlan(framför allt terrängen)? Jag har tillräckligt med utrustning för...
2
Svar
23
· Visningar
4 728
Senast: zaberas
·
Distans Hej distansyttare! Jag funderar på att våga prova på en distansritt. Det verkar vara en ganska skön form av ’tävling’ för oss utan...
Svar
11
· Visningar
1 688
Senast: Andorra
·
Körning Input om hur den passar, och förutom släppa på svanskappan och ena bukgjorden, vilka justeringar jag bör göra?
Svar
19
· Visningar
4 141
Fälttävlan jag har alltid varit intresserad av fälttävlan men då jag aldrig haft möjlighet att hoppa naturhinder,(finns ingen skog som man kan rida...
Svar
4
· Visningar
1 402
Senast: Buck
·
Islandshäst Vilka hingstar i sverige bär bukskäckanlaget? De som jag kan komma på nu är Hörgull frá Stedja, Jarl frá Budardal & Kristall frá...
2
Svar
31
· Visningar
5 298
Körning köpa rockard - check! köpa sele - check! men det var inget huvudlad med till selen. så min fråga är då vad man ska sätta på huvudet...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: -Catherine-
·
C
Western Hur gör man då om man vill tävla sin 6-åring på Bosal, stenkört eller? Nu har jag inte regelboken hemma men det är flera som säger att...
2
Svar
23
· Visningar
2 894
Senast: CBJack
·
Dressyr Har ett par nästan nya Levadstövlar som är vansinnigt för trånga. Har haft dem inne för utlästning hos två olika skomakare, men ändå är...
Svar
17
· Visningar
4 625
Senast: zarmino
·
Western Förra året hade jag en endags tävling och var då anmäld till 4 klasser. Men när jag såg tidsprogrammet så strök jag mig faktiskt från...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: aleksis
·
Körning Denna kom jag över billigt, nu har jag smort upp den och tagit bilder. Det är sprickor i lädret på vissa ställen men tanken med selen är...
Svar
6
· Visningar
1 921
Senast: Seabaz
·
Övr. Grenar Söker efter en tornerspelsgrupp där jag bor (dvs undrar om det finns någon)?. Bor i Skövde, Västra götaland (förr Skaraborg)...
Svar
17
· Visningar
2 316
Senast: Sammet
·
R
Distans Hej Planerade rida T50 på 4 till 4,5 timme. Men saknar hinknisse pga akut sjukdom.Hela klubben är inventerad men studenten dagen innan...
Svar
16
· Visningar
1 578
Senast: RÖDLUVAN
·
Western Jag har aldrig ridit western mer än att jag testade några gånger på min praktik för några år sedan. Jag har ett hbl som verkligen enbart...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: LisaY
·
M
Trav Hej!! undrar om det finns någon vänlig själ i vårat avlånga land som har bilder på travhästen General Neo? Har honom hos mig nu och...
Svar
8
· Visningar
1 269
Senast: Rosett
·
Islandshäst Jag är ute efter ett par boots (travvärlden)/gummiklockor (islandsvärlden) ;) för att balansera min ponny. Saken är den att hon har...
Svar
4
· Visningar
2 274
Senast: Blossi
·
Tävling Vet inte om tråden ligger rätt men kör en chansning. Varje gång jag ser en startlista undrar jag varför man skriver ut (SWB) efter...
Svar
1
· Visningar
1 134
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka