Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hallå allesammans! Jag har gått och funderat på en sak ett tag nu... Jag rider en jättefin islandshäst med taktfast tölt, fin skritt...
Svar
9
· Visningar
2 788
Senast: Isherkules
·
N
Islandshäst Är på g att köpa min foderhäst. Valack 6 år, super trevlig och arbetsvillig, inte efter någon känd hingst, är inte töltsatt eller...
Svar
7
· Visningar
1 910
Senast: Isherkules
·
A
Dressyr Jag letar schabrak med nummerlappshållare på. Helst vill jag ha ett vitt med blå och gul passpoal. Typ Eskadron eller Mias. Har letat...
Svar
5
· Visningar
1 151
Senast: AnnBur
·
Dressyr Snart blir jag tokig, vill ha en dressyrgjord som liknar Amerigos anatomiska (som såklart bara finns i 60cm som kortast...). Har letat i...
Svar
13
· Visningar
3 290
Senast: Centaur
·
J
Western Nu till följdfrågan, vilka ska dit?? :banana:
Svar
6
· Visningar
1 073
Senast: tiffy
·
Western Hej! Jag har blivit mer och mer intresserad av western och skulle väldigt gärna vilja åka och kolla på WesternSM i sommar. Det jag...
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: Lillagoajag
·
Hoppning Hej! Ska åka och titta på några hästar imorgon. Den som på pappret känns mest intressant är en 6-årig valack. Dock fick jag veta att...
Svar
6
· Visningar
1 807
Senast: -moa-
·
S
Western Jag tycker mig ha letat överallt utan resultat. Söker ett träns som är lite lagomt showat, i mörkbrunt och det ska vara smala "band"...
2
Svar
22
· Visningar
2 373
Senast: Snäjkie
·
Körning Köpt en (beg) loksele till shettisen. Ska göra en tråd med bilder sen för att få lite input, men vid en snabb-provning imorse verkade...
Svar
2
· Visningar
1 336
Senast: _L_
·
K
Körning Upptäckte just att det på min Globus tömkörningsgjord, inte finns några stående ringar? :crazy: Trodde att alla globus gjordar hade...
Svar
8
· Visningar
1 308
Senast: _L_
·
Trav Har precis hämta min nya montè sadel!:D (2kg) Men den har två remmar att fästa sadelgjorden i, och undrar var man kan få tag på...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Blackberry
·
Q
Islandshäst Nu är jag så där "vad gör jag nu"-aktig igen. Det börjar hända grejer med min häst! Muskler, kondition har väckt upp viljan...
Svar
6
· Visningar
1 560
Senast: qrumelur
·
Körning Hej! Nån där ute i detta avlånga land som vet var man köper färdiga överdrag som skyddar vagen från regn, snö o rusk. Gärna över...
Svar
5
· Visningar
2 091
Senast: Jenaputte
·
Hoppning Blir det automatiskt bedömning clear round? Av gästboken att döma så delade skittävlingen jag var på inte ut nått pris i en avd b trots...
Svar
7
· Visningar
1 394
Senast: FadeAway
·
Western Tycker att jag ofta ser att folk ständigt rider på tvåhandsfattning med stång. Undrar varför man inte försöker träna enhandsfattning i...
Svar
8
· Visningar
1 617
Senast: Madlen
·
Hoppning Hellå! Jag har nu ett tag försökt hitta någon sida där det står hur stort mellanrum det ska vara på tex studds eller hinder som endast...
Svar
2
· Visningar
1 517
Senast: Everglade
·
C
Western Har haft en paintkille i drygt en månad,,jag vill rida engelskt på han ,men han slänger med huvut o vill inte alls,vet inte så mycket om...
Svar
4
· Visningar
1 439
Senast: bigganl
·
W
Distans Hej alla! Är det någon som har erfarenhet av coolback padden? Står att den inte skall glida och vara halkig men vad tror ni? Använder...
2
Svar
33
· Visningar
6 275
Senast: trofé
·
Distans Vad sägs om en tråd där vi samlar oss o frågar om grenspecifik träning, dvs distans, av just travhästar. Vi är många som har sådana och...
2
Svar
22
· Visningar
3 187
Senast: giffan
·
Islandshäst Pga alla sjuka hästar så blir det inget Landsmót. Trist - särskilt för Islands ekonomi.
2
Svar
20
· Visningar
2 717
Senast: cowgirl73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar