Tråd för oss m travhästar i distansen

Sv: Tråd för oss m travhästar i distansen

*kl*

Här smyger jag in. Tänkte starta distans med min travare så småningom. Jag måste bli klar först

Sv: Tråd för oss m travhästar i distansen

Nu har han startat och klarat sin första CR...
Mennu fick jag något att fundera på... Hur ska jag fortsätta med han? Jag har nog mina funderingar... eller jag vet nog hur jag har tänkt.. men ville höra hur ni tränar?
Galoppen vore ju bra om jag kunde jobba fram, den har han inte mycket av som det är just nu. Sen behöver jag stärka han i bak partiet... hur gör ni det?

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 402
Senast: Sel
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 170
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
39 40 41
Svar
811
· Visningar
24 908
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025