Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag såklart fråga om dethär! Men jag skulle gärna vilja veta ifall nån här kanske har nåt tips eller egna erfaren heter och så!
Men ja jag har in sett att vanlig skola INTE funkar förmig. Det bara blir förmycket med att vara i skolan och i en klass och allting och jag klarar heltenkelt inte det. Och det är EXTREMT jobbigt för att jag kommer sååå mycket efter pågrund av det!
Så jag är iprincip två ÅR efter det jag borde och det känns som att jag aldrig kommer i kapp. Och jag tror heltenkelt inte att jag kommer att kunna komma i kapp och att jag aldrig kommer klara såkallat vanlig skola.
Jag vet att det finns ETT distans gymnasium men det verkar väldigt svårt att komma in där om jag fattar. Men jag undrar om det finns andra möjlig heter kanske om nån vet?
Jag ska gå IMA nu egentligen men kort fattat så kan man säga att det går skit. Men jag VILL klara skolan och jag VILL liksom ha en ut bildning och inte bara ha som att jag hoppade av skolan i åttan. Utan jag VILL men det bara funkar inte med skola förmig. Men det känns som väldigt miss lyckat att inte ens kunna ha be hörig het från grund skolan och som att då är hela livet redan kört om ni fattar.
Men ja somsagt om nån har nåt tips eller vet nåt annat sätt så får ni jätte gärna skriva det!