tips på träns

• Western
  • Trådstartare Trådstartare SomethingCorporate
  • Startdatum Startdatum
Sv: tips på träns

Jag tror det skulle vara fint, sen ligger det på hälften av din budget och det är ju inte fy skam :D

Tycker det här stället har fina träns till bra priser, och du beställer alltid custom, så du kan få dom i vilken färg, pannband, dekorationer etc. som du vill, har sjäv 4 sadlar och två träns därifrån :laugh:. Beställningen gör du över telefon, så det är väldigt personligt och dom är jättetrevliga, kan docka vara lite svåra att förstå p.g.a. dialekten, det är en gammal go gubbe från South Carolina som tar de flesta ordrarna. Nu har jag turen att ha familj i USA, så jag har aldrig betalat för porto och tull till Sverige, men jag vet att dom skickar utomlands.

http://www.culturedcowboy.com/saddles/dakota/DakotaHeadstalls1.htm

983_05-10-0270.jpg

Vad gillar du detta då? :)

Liknande trådar

Utrustning Hej Letar efter mitt dröm träns men har inte hittat vad jag söker. Då vänder man sig till buke såklart! Det jag vill ha: Bred...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Equilina
·
Hästhantering Jaa, som rubriken lyder. Träna hur, vad, när, varför? Kan ju tillägga att hästen är av den extrema sortens Right Brain Introvert. Någon...
Svar
7
· Visningar
3 380
Senast: axel
·
Utrustning Visste inte om denna tråd skulle vara här eller under hund men annars får ni bara flytta den! Jag fick för ett tag sedan ett träns av...
Svar
12
· Visningar
1 250
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 444
Senast: KSF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!

Hund, Katt, Andra Djur