Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hade tänkt mig ut och värma en av mina travare under sadel innan löpet på måndag. Men nu blev jag lite osäker på om man får rida på...
Svar
10
· Visningar
2 045
Senast: ghost
·
Islandshäst Hej! :) Vad får man egentligen ha för kläder när man tävlar? Har läst svenska tillägget, men det står bara att man får ha...
Svar
13
· Visningar
1 385
Senast: Is
·
S
Western Ni måste väl tycka att jag är helkonstig... :crazy: Men såhär ligger det till; Jag har alltid ridit med vanliga engelska träns, men jag...
Svar
13
· Visningar
1 636
Senast: CBJack
·
Distans Eftersom jag är nybörjare inom distans tänkte jag kolla med er som är vana distansryttare hur ofta ni tävlar era hästar. T.ex. går ju...
Svar
12
· Visningar
1 891
Senast: Myy
·
G
Distans Svensk Distansritt är att gratulera nu när Anneli Schultz tillträtt som landslagsledare! Anneli är en av våra mest meriterade...
Svar
18
· Visningar
1 925
Senast: Zorry
·
Hoppning Jag löshoppade min unghäst i helgen och här är bilder på det. Vad tycker ni? Han är fyra år och det är första gången han löshoppar...
Svar
4
· Visningar
2 789
Senast: Donnaline
·
G
Western Den 4-5/8 kommer en känd Amerikansk tränare till Säffle! Någon som skall dit? :)
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: Gallant
·
Trav Får en person som har amatörlicens köra i ett lopp som har kat 2, på storbana? Mvh sandra
Svar
1
· Visningar
951
Senast: enjoyable
·
S
Distans "Lilla Göingenritten närmar sig.:laugh: Vem ska dit? // Ros-Marie
2 3
Svar
50
· Visningar
6 341
Senast: CK
·
Western Med anledning av Axvallas inställda tävling funderar jag på att åka till Borås en dag istället. Tänkte kanske anmäla mig, även om även...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: Gordon
·
Trav Hejsan ! är det någon här som har skickat efter Conquer från USA ? Såg att det kostade 37 dollar där. Och om ni har gjort det vad kostar...
Svar
16
· Visningar
2 649
Senast: caicai
·
J
Trav Jag har en f.d. travare, Super Braxen (e. Super Arnie, u. Tame Quick) som jag har ridtränat i ett par år nu, men nu har jag börjat bli...
Svar
14
· Visningar
2 074
Senast: LBergman
·
Dressyr Jag funderar på att skaffa dressyrsadel till nordis som variation och har hittat lite vida varianter som jag vill prova. Jag...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 280
Senast: LFreddy
·
Islandshäst Har letat på sifs hemsida och sökt på filmer på youtube men hittar inga svar :( Hur många varv får man rida i varje gångart? vilken...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 407
Senast: yew98fq
·
Dressyr ja vad är det egentligen för skillnad på halvhalt och förhållning?
2
Svar
38
· Visningar
6 882
Senast: Ray
·
Övr. Grenar Jag läste en notis inne på svensk galopp nyss som handlade om banunderlagt på Täby. I den artikeln nämns en tränare som tagit...
2
Svar
25
· Visningar
3 881
T
Western Nu börjar det dra ihop sig, jag ska tävla Teamsorting och Teampenning. Någon här som ska anmäla sig till tävlingen? :D
2
Svar
25
· Visningar
2 454
Senast: Elanor
·
Hoppning Har en 5:åring som jag planerar att rida 1,10m med i höst men jag har lite problem med hoppsitsen. När hindrena blir lite högre och hon...
Svar
2
· Visningar
1 254
Senast: Annie3
·
Tävling Vad anser ni om veterinärbesiktningarna på tävling? - Tycker ni att de behövs? - Vad anser ni att syftet på en sådan besiktning bör...
2
Svar
28
· Visningar
4 717
Senast: Ramona
·
Western Jag har hittat MIN! häst, till det ringa priset av 120 friska. Det är nog min smärtgräns, beroende på vad "frakt"kostnad inkl karens...
Svar
16
· Visningar
2 646
Senast: wrangler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Kalla hamburgare

Hund, Katt, Andra Djur