Cow & Ranch Nationals

Sv: Cow & Ranch Nationals

Nja, för tidigt vet jag ju inte, det var ju flera stora tävlingar före vår! Däremot är det ju så att nästan alla tävlingar ligger inom en tidsperiod på 8 veckor under sommaren och det blir för dyrt för ryttarna att vara med i alla tävlingar dom vill och pröjsa det med två löner. Om de tävlingar som är väderoberoende spreds ut lite över året skulle säkert alla få det bättre rent ekonomiskt, både tävlande, publik och arrangörer!
Men misströsta inte, vi kommer tillbaks med nya krafter och framförallt nya ídeér!

Senast ändrad:

Ja det hoppas vi verkligen!!!;)

Då ska även jag se till att kunna komma, gärna som funktionär!:laugh:

Det är verkligen supertråkigt att ni fick ställa in :( Jag var inte med och tävlade förra året, men fick intrycket av att det var en väl anordnad tävling med trevlig stämning! Jag har sett fram emot Cow and Ranch hela året!

Supertråkigt, så jag väntar med spänning på er återkomst! :)

Liknande trådar

Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 841
Senast: Kilauea
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 063
Senast: Piaff
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Lady_S
·
Mat Så börjar det äntligen dra ihop sig och det är dags för årets höjdpunkt på Strömsholm och Österängarna - Svenskt Grand National. :bump...
2
Svar
20
· Visningar
1 090
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!