Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Hej alla glada bukefalister :) Jag har en fråga och det är om ni vet några fotografer eller arkivsidor där man kan hitta sitt fullblod...
Svar
3
· Visningar
1 679
Körning French collar eller ergonomisk brösta, färg BRUN i storlek X-FULL/KALLBLOD.. Finns det att få tag på? Möjligen strl FULL som är stor...
Svar
3
· Visningar
1 092
Senast: Egonson_
·
Övr. Grenar Ap McCoy berättar (Ja han är från Antrim i Nordirland så det borde ha varit textat på engelska.) :)
Svar
5
· Visningar
1 402
Senast: Gogogo
·
Distans Är det någon som vet vart detta kommer äga rum i år? Givetvis en tävling i slutet av säsongen så att folk hinner kvala in sina hästar...
Svar
5
· Visningar
1 354
Senast: annoj
·
Övr. Grenar Kan vem som helst köpa sig ett fullblod och ha hemma och sedan bestämma sig för att denna vill jag prova att starta på någon slags...
Svar
12
· Visningar
1 759
Senast: Gisburne
·
Trav Jag missade filmen om Ludde igår och tänkte att jag skulle se den nu idag på Tv4play,men jag kan inte "hitta" den där:cry::confused:
Svar
5
· Visningar
1 291
Senast: Finite
·
Western Någon som varit där (Åtvidaberg) och tränat för honom i veckan? Eller kanske bara tittat? Vad tyckte ni? Hur funkade hans metoder på...
Svar
4
· Visningar
1 135
Fälttävlan Får man ha racesafeväst under terrängritten? Har för mig att man inte får det för att grenar m.m. kan koma igenom vid plattorna...
Svar
1
· Visningar
1 663
Senast: fio
·
C
Hoppning jag ska tävla regionalt för första gången och funderar lite över det här med veterinörbesiktningen. hur lång tid brukar det ta, när ska...
Svar
18
· Visningar
2 082
Senast: månFare
·
Western nån so vet nått om det här företaget? http://drafthorsesaddle.com funderar på att beställa en westernsadel därifrån nmligen, voer...
Svar
0
· Visningar
1 031
Senast: vanimelde
·
C
  • Låst
Western Bildtråd för 2010! Lägg in era senaste bilder på era westernhästar. Startar med ett stycke arabsto dräktigt med quarter.
57 58 59
Svar
1 168
· Visningar
124 946
Senast: ricca
·
Islandshäst Är det fler som tävlar islandshäst? Berätta om vilka tävlingar ni brukar åka på, hur det går, era mål, vad är eran främsta merit...
2
Svar
38
· Visningar
5 474
Western Ni med små hästar typ 140-145, lite "spinkigare" - alltså inte quarter eller paint, vad har ni hittat för sadlar? Jag har en kornsning...
Svar
3
· Visningar
1 419
Senast: SKOGSRÅA
·
Körning Jag har ett litet bekymmer. Jag har ett par tömmar som jag tror är tot 16 m dvs 8+8 m. Det är på tok för lång för mig, inte ens när jag...
Svar
7
· Visningar
1 747
Senast: Faust_86
·
S
Hoppning jag vet inte vad jag ska kalla det riktigt, så "svårighetskategorier" fick bli bra. iallafall, är det någon som kan säga vilka olika...
Svar
4
· Visningar
1 181
Senast: Yohani
·
K
Islandshäst Hej! :) Ni som har erfarenhet av islandshästar eller äger en; Visst har islandshästen särskild utrustning? Sadel? Även träns? Själv...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 110
Senast: lil-sis
·
Trav Nu har det blivit dags att sätta igång mitt nya "spöke" Boy Spirit. ET har tittat på honom för 10 dagar sen o uppföljning blir den...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
10 695
Senast: BitterAss
·
Islandshäst Hej ni som brukar ta handhäst med er ut på ridturen! Själv gör jag det ganska ofta, ca 2-4 ggr i månaden, med mina båda islandsston...
2
Svar
20
· Visningar
7 526
Trav Vart kan man hitta extra förstärkta och höga skalpers?? De travbutiker jag har besökt har det inte. De har inga skalpers alls...
Svar
5
· Visningar
1 591
Senast: giffan
·
Tävling Har pga skada och små barn inte tävlat på 10år men är nu efter pepp från tränare lite sugen på att kanske börja lite igen. Hur fungerar...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka