Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
frank o mara är lika bra det, men varför ger du c vitamin ?
Ar det hans original skotare eller Ervs skotare?
(dvs, jobbar denne for Julie eller Erv?)
aha.
(Alltid intressant att veta vilket stall info kommer fran. Tack btw)
Vet inte om de saljer McIntoshs ProLine i Sverige men Airways 101 ar ngt slags mirakelmedel for alla slags halsproblem. Om du kan fa i dem det. Min pase har statt pa en hylla i snart tva ar nu. Forsoker nan gang var sjatte manad pa ngn som verkligen behover det men dem verkligen avskyr det!
Annars ar Step Up bra till det allra mesta (andning, immun, tye up etc) och det kan man fodra rakt pa krafften ibland. Annu lattare om man gor en mash. Krasna kusar brukar ta det oralt.
HCX ar bra for lungproblem ocksa. Framtaget for lungblodare men funkar pa allergier ocksa tycker jag.
Alla dessa skall vara naturliga orter sager dem. Vette fan om det ar tillatet i Sverige och om det skulle hjalpa mot forslappat gomsegel. Som sagt har jag andra saker jag hade tagit till fosrt men det galler to think outside the box ibland. Ar han inflammerad ocksa?
Vid infektioner och vid värmestress förbrukar hästar stora mängder C-vitamin. Detta är något man bbör tänka på under varma sommarperioder, då det kan vara bra att understödja med extra C-vitamin eftersom hästern egen produktion då är otillräcklig
Ser ut lite som min ena pålle när han kom tillbaka från proffsträning, sned/låg i vä kors. Var hos en kotknackare, för trodde att han kanske behöver rättas till. Men han sa att han var "sne" i muskelaturen i vä kors, han visade mig att han då var "låg" muskelfattig. Fick efter ordenation gå med en ridsko på v bak för att jobba mer med den sidan.
Åkte av en händelse till en tjej som ger laser mm, hon kollade igenom honom o konstaterade att han hade SI-leden "i kläm". Rättade till honom, och med en gång blev han rätt i korset.
Vet att det var ett långt utlägg, men ville liksom tala om lite bakgrund hur det var med min pålle. Han travade också "snett" i vagnen.
1 mg är till mig , inte till hästen...vårt behov ligger väl på 0,7 mg tror jag typ...
Ja, kanske det. Men nu e det så att jag tog o svarade på ts "fråga" "direkt" efter egna erfareheter. Och den kotknackaren har varit i de flesta mkt stora stall, kanske var det ettolyckligt tillfälle. Och alla kotknackare kan ju inte allt heller,
Liten rättelse: Det jag gjorde när jag tryckte på olika ställen var punktmassage.
Annars hade jag sagt att jag ville pressura och höjt priset.