Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Fälttävlan De nordiska-baltiska mästerskapen (NBM) i fälttävlan kommer att gå i Bernstorffparken i Köpenhamn 7-10 juli. Tävlingen går i...
Svar
0
· Visningar
1 666
Senast: Loula
·
Islandshäst Oj vad Jag längtar till att få börja tävla 2011.. Men Jag är säkert inte ensam om att längta.. Vad har du för mål på tävlings året...
2
Svar
30
· Visningar
3 448
V
Trav Tjena! Tänkte nån kunde få förklara för mig det här med friskintyg, lilltösen skulle premia i slutet av oktober men klarade inte det...
Svar
1
· Visningar
1 292
Senast: martha
·
Övr. Grenar Finns det någon som vet något om denna hingst? Gick han galopp? Hur bär man sig åt för att få fram mer om en hingst från den här tiden...
Svar
7
· Visningar
2 473
Senast: quintess
·
Western Kan man få förslag på bra paddar som både andas och är tryckavlastande? Jag tävlar distans och mitt ena sto är ett busfrö som gärna...
Svar
6
· Visningar
1 700
Senast: fallon
·
Hoppning Jag har en fin lapp med massa avstånd på från Hippson: http://www.hippson.se/artikelarkivet/hoppning/avstand-vid-hoppning.htm...
Svar
4
· Visningar
4 607
J
Hoppning När är det som man inte behöver ha ridväst på tävlingar? Jag ska snart fylla 18 år och jag undrar när jag kan börja tävla utan väst då...
Svar
14
· Visningar
6 942
Western Halloj:) är lite förvirrad över olika bud om ett bett, Bob Avila Twisted training snaffle. En tränare säger att man får tävla med det...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 245
Senast: SKOGSRÅA
·
Tävling Hej är ny här på bukefalos så vet inte om jag har postat tråden i rätt forum, menmen! Som säkert alla vet så har det gjorts ändringar...
Svar
6
· Visningar
1 872
Senast: MagnusL
·
Trav Vad e "pinnarna" som sitter brevid sättet tillför/fyller för funktion?
Svar
3
· Visningar
1 220
Senast: Aliil
·
H
Trav har ett russ som är 6 år kördes in förra vintern som jag håller på o träna inför kval i sommar och han brukar nästan varje gång jag kör...
Svar
0
· Visningar
1 046
Senast: hermitage
·
S
Western Hjälp mig att stilla mitt för tillfället dåliga samvete...jag har en quarter som blir 4är nu i vår... hon blev inriden och riden mest i...
Svar
8
· Visningar
1 509
Senast: sadandy
·
Islandshäst Tittade lite i tråden om betäckning 2011 och kom på att det skulle vara kul med en tråd för oss som redan har betäckt i år. Här kan man...
Svar
13
· Visningar
5 658
Senast: fettso
·
Fälttävlan En till sadeltråd, förlåt :o Dock har jag ponny med normal manke till skillnad från den andra ;) Anledningen till att jag skriver här...
Svar
18
· Visningar
3 283
  • Låst
Tävling Hur hittar man resultat från före 2010? De finns inte i TDB vad jag kan se, och den gamla sökvägen landar ju också där?
Svar
5
· Visningar
3 652
Senast: BellatrixLestrange
·
Western Kom med era tips nu! Söker en hingst att betäcka mitt fullblodssto med;) Jag söker en rätt liten hingst med kossestam, gärna...
Svar
12
· Visningar
2 609
Senast: Solsidan
·
Körning Vad tror ni om denna för att "friska" upp minnet innan det blir dax för maratonvagnen...? :idea...
Svar
3
· Visningar
1 477
Senast: majapia
·
Trav ...alltså....jag är intresserad av en lite kille som inte mäter högre än ca 153...han har som "allt" förutom storleken. Har ett rek på...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 611
Senast: martha
·
Tävling Ursäkta mig som är super grön... Men när jag går in och söker tävlingar i tävlingsdatabasen så får jag upp alla tävlingar.. MEN, det...
Svar
12
· Visningar
2 179
Trav får Orlando Vici ta emot i sverige? Någon med bilder på avkommor och andra tankar om han?? Snabba svar önskas oxå:D
Svar
12
· Visningar
1 729

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka