Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Tänkte de kunde vara kul med en tråd för avelsvisning 2011 :) Vilka har hästar som ska avelsbedömmas 2011? När ska dom visas och...
2
Svar
21
· Visningar
3 741
Senast: tina_sj
·
G
Trav Är det någon som kan förklara vad en murphybländare har för funktion?:)
Svar
7
· Visningar
1 521
Senast: Corminta
·
C
Tävling Vart kan man ta grönt kort? Vad är det som gäller? och hur gör man? tackar :)
Svar
1
· Visningar
877
Senast: Kaffeekopp
·
E
Hoppning min c-ponny stannar på tävling ! kan jag få tips om hur man tränar bort det på träning hoppar han jätte fint :)
Svar
6
· Visningar
2 330
Senast: Sarraa
·
S
Hoppning Hur tycker ni en bra hoppsits är? Lägg gärna ut filmer eller bilder. Hur tränar man upp sin hoppsits? Jag får ofta höra att jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
21 261
Senast: zoe96
·
Islandshäst Mitt sto på Island skall betäckas nu i vår. har inte helt bestämt mig för vem hon skall till. har 2 kandidater.. hmm ni kanske kan...
2
Svar
20
· Visningar
3 305
Senast: Mist
·
W
Fälttävlan Hej alla, Försökte posta den här tråden tidigare men provar igen, kan ju bli dubbelt upp. Undrar lite vad ni bland annat tycker om...
Svar
1
· Visningar
1 287
Senast: mammaBerg
·
Western Shetlandsponnyns ponnyputa (en Safari) börjar bli väl sliten, och dels kommer tösen växa ur den. Men att hitta en 'vanlig' sadel till...
Svar
5
· Visningar
1 404
Senast: Gordon
·
Trav Jag har ju mina första riktigt unga travhästar i stallet nu och håller också på att välja hingst inför årets betäckningar. Så jag har...
Svar
3
· Visningar
1 389
Senast: Djurjouren
·
Fälttävlan Blev det ingen ny tråd iår :p Jag har längtat efter den sedan jul ju :( ;)
Svar
3
· Visningar
1 173
Senast: sita
·
Islandshäst Är det någon som vet vart han har tagit vägen? Kan bara se att ha inte är verksam i avel längre. Kastrerad? Såld?
Svar
3
· Visningar
1 660
Senast: ronda
·
Hoppning Får man starta avd A med ugnhäst eller är det bara avd B som gäller?
Svar
3
· Visningar
2 187
Senast: Jesna
·
Körning Jag har kommit över en rejäl loksele till min nordsvensk på 2,5 år. Har tidigare under inkörningen använt en lånad sele. Hittade denna...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: agtatoon
·
Övr. Grenar För er som inte har upptäckt att man kan se onsdagsgaloppen på ATG Live i efterskott rekommenderar jag det verkligen. Helt suveräna...
Svar
1
· Visningar
986
Senast: MalanMjöl
·
Dressyr God kväll gott folk! Jag sitter och funderar lite på olika övningar man kan göra för att stärka bakbenen. Jag och mitt 15 åriga hbl...
2
Svar
35
· Visningar
5 904
E
Körning Hej! Jag undrar om man kan tävla med rockard?
Svar
12
· Visningar
2 334
Senast: urkella
·
Övr. Grenar Mitt sto är E: Spectacular tide- diaglyphard Har försökt sälja henne som avelsto till hbl eller ponny avel utan resultat. Jag kanske...
Svar
3
· Visningar
1 761
Senast: jerseyko
·
Trav Hornline har avvecklat verksamheten stod det i dagens Rond. Tråkigt, men de kanske satsade lite väl tufft på San Pellegrino som far till...
Svar
0
· Visningar
1 074
Övr. Grenar Hej, Ni där ute som håller på med riddarspel, hur kommer man i kontakt med er? Finns det något formum eller dyl som man kan gå med i...
Svar
7
· Visningar
2 592
Senast: horsemanship
·
Islandshäst Jag har hand om en isis ett tag medan matte är på semester. Toppenhäst att rida, lyhörd och välriden, traven är klockren men tölten blir...
Svar
12
· Visningar
5 726
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur