Sv: Stärka bakbenen
Jag håller helt med dig! Det finns ju tyvärr väldigt många som inte "kan" rida rätt så det är ju faktiskt ingen garanti. Men jag tar inte åt mig av ditt inlägg eftersom jag vet att jag inte är en av dem som tur är
Ja, de flesta hästar blir ju mycket gladare när det kommer fram lite bommar så det är himla roligt att arbeta med!
Haha har du vart ut o glott på några MSV på senaste? Att hästen går i form, arbetar med bakben o rygg, klarar av att samla sig och öka o.s.v. o.s.v. o.s.v är ingen garanti bara för att man rider/startar MSV! det låter mer på papperet än vad det är, i mina öron!
TS, ta inte illa upp av det men jag var tvungen att skriva nåt haha.
Håller med om cavaletti o gymnastikhoppning, det är sjukt underskattat av typ alla dressyrryttare!
Jag håller helt med dig! Det finns ju tyvärr väldigt många som inte "kan" rida rätt så det är ju faktiskt ingen garanti. Men jag tar inte åt mig av ditt inlägg eftersom jag vet att jag inte är en av dem som tur är
Ja, de flesta hästar blir ju mycket gladare när det kommer fram lite bommar så det är himla roligt att arbeta med!