Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag planerar att ta fram passen på min häst i vår, har lagt henne några gånger för att prova och hon är extremt lätt att lägga och...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Lokkur
·
Islandshäst Har läst tidigare på Buke om brodd, vintertid får man ju ha fyr brodd.. Eller hur var det nu?!.. Sen på sommaren, använder ni brodd då...
Svar
14
· Visningar
1 970
H
Trav min shettis är väldigt tittig när vi kör. hon kollar på marken och hoppar över kvistar o skuggor. och på banan är hon stänkrädd. vad kan...
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: hermitage
·
Z
Fälttävlan Har försökt hitta ändringar i TR för 2011 på förbundets hemsida men utan att lyckas. Får man verkligen ha klocka i alla klasser from...
Svar
18
· Visningar
2 556
J
Hoppning Hej! Min tränare har en Pessoa Don neco som jag lånar till min häst. Förra veckan var en sadelutprovare till mig och kollade hur den...
Svar
0
· Visningar
2 459
Senast: Judelaw
·
I
Islandshäst Hur vet man om man är redo för att göra sin första tävling?? Jag har aldrig tävlat förut, men jag vill börja lite smått, men jag vet...
Svar
11
· Visningar
1 294
Senast: Koppen
·
Islandshäst Har ju funderat på att anmäla mig till en tävling i början av April.. Tänk om det är bar mark då? Broddar kan ju "lätt" skruvas ur men...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: Koppen
·
Körning Hej, Ska ev. provköra ett russ till helgen. Han är körd mycket och har även startat några travlopp. Jag däremot är helt grön .. körde...
Svar
5
· Visningar
1 312
Senast: Fia-Lina
·
Körning Någon som gjort det? Min häst är kolugn, inte bakskygg och 11 år gammal. Jag har funderingar på om det går att köra in henne, dels för...
Svar
15
· Visningar
5 786
Senast: Gisburne
·
Western Nu sitter jag med mitt lilla ritblock igen.. det är ju höst...;) Kan jag inte få er bukisars hjälp med att designa en show överdel...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 336
Senast: gutenviks
·
Hoppning Jag har fått låna hinder av en bekant eftersom dom har sålt alla sina hästar. Jag har sagt att jag gärna köper hinderna av dom till...
Svar
2
· Visningar
1 530
K
Distans Hej! :) Jag skulle vilja veta allt om distans! Är nybörjare inom den delen av ridningen och vet ungefär ingenting så jag hoppas jag nu...
Svar
3
· Visningar
1 130
Senast: Klaralove
·
Distans ...och naturligtvis hittar Du den på Distansridningens nya hemsida http://www.distansridning.se. Tävlingsterminen 2011 mvh Ulf
2
Svar
36
· Visningar
6 036
Senast: trofé
·
Z
Hoppning Jag undrar om hur man kvalar till MSV B. I TR står det ju tre st felfria grundrundor i LA och det har jag klart för mig, men jag undrar...
Svar
2
· Visningar
3 492
Senast: zaberas
·
Trav Okej, nu har jag googlat i evigheter på allt som man kan tänka sig, för att hitta information. Jag vet inte heller någon jag kan fråga...
Svar
4
· Visningar
1 403
Senast: Grena83
·
Tävling har sökt men inte hittat. Är det någon som vet någon klubb i Sthlm län som ska ha Grönt kort kurs nu på våren? Min 13 åriga dotter...
Svar
3
· Visningar
1 606
Senast: Welsh
·
Körning Nu när snön har kommit på många ställen så behöver vi väl en slädtråd. Här kan vi prata slädar och så och titta på fina bilder :)...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
12 479
Senast: Lill76
·
Western Kan någon skicka in en skiss på en trailbana? Eller någon hemsida som har. Jag ska bygga bana hemma i sommar :)
Svar
8
· Visningar
5 219
Senast: doleron
·
N
Trav Hej alla travintresserade! Jag tar mig friheten och tror att ni är många här som inte bara har koll på travvärlden utan också...
Svar
18
· Visningar
2 094
Senast: electra1
·
K
Hoppning Hej! Jag undrar om man får starta lokala tävlingar för stor häst med en fjording? Vissa säger ju att det räknas som ponny och andra...
Svar
8
· Visningar
1 889

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar