Desing ideer

Sv: Desing ideer

Nu har fingrarna varit igång igen.. nästa projekt... bilderna är inte hundra.. men men lite syns iaf..=)
31011535.jpg

31011534.jpg

Jag vet faktiskt inte än vad det ska bli för färger.... dekorationerna kommer ju vara i skinn.. men det finns många färger att välja på. Tänkte på två gröna nyanser och sen skinn i någon snygg färg. möjligtvis koppar...=)

Så här blev den när den vart klar.. har glömt bort att lägga in bild.... vet inte vad jag ska skylla på :o

31522314.jpg

Vet någon var det finns beskrivningar/mallar om man ska sy en egen showblus? :)

30679043.jpg

30679044.jpg

Så det var lite bilder på den färdiga modellen....;);)

har du någon beskrivning på hur du syde den?, jag skulle så gärna vilja sy en egen men jag behöver typ en beskrivning/mall att gå efter :)

Tyvärr har jag inte det. Mönstret har jag gjort helt själv från grunden =)

Här kommer miss 2011!!! =) Nästa projekt. Den här kommer verkligen bli super kul att göra =)=)
32013885.jpg

Cool! Har du hittat flame-igt tyg eller hur ska du göra?
Sitter oxå och klurar på nya outfits men har inte tagit mig så långt som till skisssblocket ännu. :) Jag brukar mest klippa och hoppas att det blir bra när jag tråcklat fördigt. ;)

Nej det går inte att göra med tyg på det här viset, utan jag ska med airbrush måla custom painting på den =)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 294
Senast: QueenLilith
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 251
Senast: alazzi
·
Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min...
2
Svar
29
· Visningar
7 931
Senast: Trissa
·
Hundavel & Ras Vi har bestämt oss för att köpa hund under nästa vår, då jag fått nya arbetstider och sambon likaså, dessutom fick jag möjlighet att ta...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 158
Senast: nilie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar