Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur går det för dig? Kommit nån vart? Några bilder?
Jag har precis fått hem lite tygprover från en butik, och ska börja skissa på lite idéer. Har dragit fram min gamla symaskin, men hittar inte spolhållaren Måste ta en runda i förrådet och se om jag kan hitta den, men det är ju nästintill som att leta efter en nål i en höstack!
Den är på g.... har väntat in lite extra jollt pjollt och så tar allt sin tid då det är annat som det ska stickas i mellan med oxå. Men den tar sig ut. Vi har diskuterat kragen flitigt när vi gjorde mönstret.. så den tog sin lilla tid, men skam den som ger sig heter det väll...
Snart kommer det bilder... lovaränk på att stretchtygerna gärna blir uppluggade och fula av tygmataren om den är för vass.... bara ett tips.
Tack för tipset! Tänkte provsy i tygproverna innan jag beställer tygerna, min symaskin är en gammal Husqvarna som min moster använde på 70-talet, så det är ju inte världens modernaste maskin direkt, ingen elektronik what so ever Men funkar finfint iallafall!
Jag har hittat spolhållaren, i första lådan med udda småpryttlar som jag hittade när jag klev in i förrådet... Ibland ska man ha tur!
En av de bättre maskinerna här hemma är faktiskt trampmaskinen. Den gör så himla fina stygn så den slår de flesta modernare maskiner när det gäller vanlig raksöm. Så de är icke att förakta....
Nu ni vänner är det snart dax för lite bilder på den färdiga kreaktionen... =) Har varit ute på annat jobb så det här har fått stå tillbaka lite.. men nu så är det bara lite småfix kvar så ska ni få se den sen...=)
Jag kan sätta strass på nederkant också, men jag valde att vänta med det, för gör man det är den svår att stoppa innanför brallorna, men vill man ha den bara över så går det ju kanon med strass överallt...
Hundavel & Ras
Vi har bestämt oss för att köpa hund under nästa vår, då jag fått nya arbetstider och sambon likaså, dessutom fick jag möjlighet att ta...
Gravid - 1år @cherie Det låter helt klart orättvist! Jag tycker du är otrolig som kämpar på, trots dessa besvärliga graviditeter och missfall som du...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.