Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Har ett (eller två) ston som jag ska betäcka i år. Den ena har jag en liten aning om vad jag vill ha för hingst på med nummer två vette...
Svar
14
· Visningar
2 159
Senast: RebeccaJoli
·
Körning Bild från en annons. Vad är det?
Svar
7
· Visningar
1 614
Senast: sthu
·
Islandshäst Hur är det, får man ha stövlar med snörning nu? Visst var det snack om det?
Svar
5
· Visningar
1 159
Senast: Silkisif
·
Western Vilken sadel skulle kunna passa denna rygg Hon har en normalbred rygg normal manke men behöver en vid sadel så hennes bogblad...
Svar
1
· Visningar
1 024
Senast: gutenviks
·
Distans Finns det något sätt för distansklubbarna/distansutövarna att påverka utbildningen av distanstränare? Tänker även på fortbildningen som...
Svar
7
· Visningar
1 920
Senast: Wiszca
·
Q
Islandshäst Är det bara jag som tycker att det börjar vara lite väl mycket "high chaparall" i pris-sättningen av Islandshästarna nu för tiden...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
11 615
Senast: Aska
·
Tävling Står i valet och kvalet om jag ska vara med i en dressyrtävling i helgen... Har anmält mig innan efteranmälningen, och på TdB står det...
Svar
0
· Visningar
916
Western Såg denna filmen nyss på FB http://www.youtube.com/watch?v=VZuSBF7Scck&feature=player_embedded#!
Svar
6
· Visningar
1 952
Senast: Apache
·
Trav Fick idag fakturan på licensavgiften (är B-tränare). Jag har inte haft min licens aktiv på nästan 6år så nu när den damp ner i lådan...
Svar
15
· Visningar
2 294
Senast: ghost
·
Islandshäst Håller inte på med islandshästar själv men måste bara fråga er om detta: I en annons (från en sadelbutik) står det följande om en sadel...
Svar
4
· Visningar
1 532
M
Dressyr Hej! Jag letar en kavaj, och jag undrar, tkr ni att en Pikeur Diana är för mkt på lokal tävling? Dom är ju fina oså, men jag är lite...
Svar
7
· Visningar
2 721
Senast: Fiorano
·
Western Jag har syttit på YT och kollat på filmer om hur man ser om westernsadeln passar. jag har en på prov som jag tycker känns för smal. har...
Svar
0
· Visningar
1 035
Distans Hur gör ni andra som rider i Sport Saddle, Star Trekk Endurance/Comfort eller westernsadel gällande stigbyglarna? Om ni inte använder...
Svar
7
· Visningar
1 509
Senast: Arabis
·
Dressyr Var iväg till ett stall idag, där en tränare har hand om flera hästar och deras ägares träning. Tränaren både tränar ekipagen och rider...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
10 822
Senast: Jasmine4
·
Trav Det fanns en valack som tävlade under ungefär samma period som Tap In tävlade i Sverige och som hade samma färg som honom (eller i alla...
Svar
5
· Visningar
1 691
Senast: via
·
Distans Fick en liten funderare igår. Stallkompisens häst gick omkull, ryttaren åkte av, och hästen stack iväg utom synhåll. Innan hästen...
Svar
8
· Visningar
2 321
Senast: Liten
·
D
Trav Hur går det med era? Lite tidigt kanske.. men det är som dom säger det ska börjas i tid. Min har grimma, kan röras överallt, jag kan...
61 62 63
Svar
1 244
· Visningar
87 137
Senast: Aldermarin
·
Islandshäst Jag undrar lite hur man bär sig åt när man ska importera islandshäst? Jag har två hästar som jag inte har råd att ta in men jag...
Svar
9
· Visningar
2 439
Senast: Mist
·
Dressyr Ja, som rubriken låter...vad är det? Är det något man kan tävla i? :crazy: Då menar jag detta program...
Svar
1
· Visningar
1 620
  • Låst
Dressyr http://aijaa.com/v.php?i=005167404840.jpg En vän säljer en sån och jag undrar om den kan passa på denna svängda rygg? Ska prova den i...
Svar
1
· Visningar
1 072

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka