Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Trav Vad kostar det förutom summan på hästen att köpa från Norge? Jag har hittat ett sto som jag vill köpa därifrån och undrar hur man går...
Svar
1
· Visningar
1 379
Senast: Masse
·
Trav Ja precis som rubriken säger, hur ska man få en inackodering att förstå detta med doping.... Jag har försökt förklara flera gånger hur...
Svar
9
· Visningar
1 381
J
Islandshäst Hej, jag tänkte börja på Berga naturbruksgymnasium till hösten och har lite funderingar på att kanske ta med min islandshäst Dugur dit...
Svar
3
· Visningar
1 447
Senast: BOOH
·
M
Distans Hur går det till att bli domare i distans? Är det domarkursen via SvRF?
Svar
4
· Visningar
1 367
Senast: Dinamith
·
Western Funderar på att göra en rockad, och där nere finns ju "allt". Har ett sådant jobb som har filialer lite överallt, så är "mobil" på det...
2
Svar
25
· Visningar
6 567
Senast: kirrekorv
·
S
Islandshäst Hej! Om man visar sin häst och det går bra och den får över 8,0 hur mkt höjs blup:grin: då? Finns det någonstans man kan lära sig mer...
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: Lobelia
·
Distans Finns det någonstans i sverige dit man kan åka med sin häst och få en distansadel inpassad efter hästern?Skulle även gå om det gick att...
Svar
2
· Visningar
1 471
Senast: fallon
·
S
Islandshäst Hej! Hur mycket poäng behöver man för de olika klasserna?:grin:
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: em76
·
Western Jag måste ha haft pyttehästar (2 olika) för jag har alltid upplevt att curbstrapen alltid är för lång. Är det en rem så kan man ju...
Svar
11
· Visningar
1 662
Senast: cowgirl81
·
Islandshäst Han finns på Island, tror jag. Någon som har en aning? Tacksam för svar, jag håller på att gnugga sönder geniknölarna..
2 3
Svar
52
· Visningar
7 508
Senast: Gry
·
L
Islandshäst Hej!:) är det någon som vet vem denna underbara hingsten är? Har sett att bilden förekommer på många ställen , men har inte kunnat...
2
Svar
23
· Visningar
6 826
Senast: Krummi
·
P
Körning Hej! Håller på och känner mig för med en ny häst. Han är hygglig och känslig och väl inkörd men inte körd på många år förrän nu. Han...
Svar
5
· Visningar
1 596
Senast: agtatoon
·
A
Islandshäst Kan man tjäna något på träning av hästar? Har kollat runt lite och dom flesta tar ca 4500 :-/månad för träning. Sen betalar väl...
Svar
16
· Visningar
3 025
Senast: Pettsson
·
Trav Hittade en sak som gjorde mig fundersam när jag läste resultatlistorna på st, En häst som startat åläggs 5 dagars startförbud hästen är...
Svar
4
· Visningar
3 454
Senast: Giantchill
·
Islandshäst Hur brukar hästarna vara broddade på istölt? Jag undrar lite eftersom jag ridit en del på is på sista tiden (inte mycket att välja på)...
Svar
8
· Visningar
2 539
Senast: pulkaskurk
·
Islandshäst Jag funderar ev att exteriörbedömma mitt 3-årssto, men jag har lite funderingar; Hur pass vanligt är det att bedömma 3-årsston? Känns...
2
Svar
21
· Visningar
2 742
Western Pga en helt annan tråd och diskussion har jag roat mig med att kolla på barrelracingfilmer på youtube. Och sen kom jag av en slump in på...
2
Svar
39
· Visningar
4 791
Senast: Lenita
·
Islandshäst Jag har funderingar på att börja tävla med min islänning, men hur gör man?! Jag har haft min islänning i 2,5 år. Tidigare har jag ridit...
Svar
6
· Visningar
1 731
Trav ...för vblhingst...hur går det till...nån som vet ?
Svar
8
· Visningar
1 135
Senast: martha
·
S
Western Ja, som rubriken lyder, vet någon om var tusan jag kan få tag i en? Har köpt en minishetlandskille till min 2årige son och skulle...
Svar
1
· Visningar
1 103
Senast: Ponnytjejen3
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka