Vad heter hingsten?

Sv: Vad heter hingsten?

Han reds av sin vanliga ryttare, dottern på Hofsstödum (vuxen kvinna) när vi var ute och red tillsammans och Kapall var alltid den minst flotta. Väldigt stabil och ren, men aldrig flott. De hade hela stallet fullt av 100 ggr flottare hästar :)

Med risk att komma långt från ämnet så vill jag bara berätta att jag köpte ett sto från Hofsstödum förra julen..hon ser precis ut så där! Fast nån stl mindre..
Och som sagt tidigar så har vi ju en vit dröm hingst i Sverige..den underbara Ypsilon.. www.gronagangen.se

Jag har en -07 efter honom här hemma, han är lika snäll som kapall låter det som iaf:)
En helt underbar 4 årig val som är toltalt orädd, trygg och gillar barnen. Han kommer att bli en utmärkt familjehäst med medel bra gångarter, allstå inga super gångarter men föll för honom vid första ögonblicket:love:

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 606
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
503
Senast: Nikan
·
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
440
Senast: Krålus
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
629
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka