Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Vilka föl väntar bukemedlemmarna på 2011? Kopiera listan och fyll på med Era väntade föl! Mars April Maj 16/5 Rena - Good As...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 431
Senast: avadakedavra
·
B
Trav Hur tränar ni upp era unghästar fram till premieloppet? Metoder? Tid?
Svar
1
· Visningar
876
Senast: Cambrie
·
Hoppning Det är ju rätt så reglerat vad man får ha för bakbensskydd till unghäst vid hopptävling och jag har lite svårt att tolka TR. Får jag...
Svar
4
· Visningar
1 792
Senast: Deimion
·
Körning Jag har några funderingar kring det här med att dra lite tyngre grejer och lite vagns frågor. Vad ska man ha för typ av draglinor för...
Svar
2
· Visningar
1 085
Dressyr Jag vet inte om jag lägger den här tråden rätt men jag tömkör min häst som komplement till dressyren. Eller försöker tömköra rättare...
Svar
14
· Visningar
1 906
Senast: axel
·
M
Trav Hej! Undrar om någon vet vart man får tag på norska proppar. Har tittat på norges travsida men inte funnit några. Millie
Svar
9
· Visningar
2 534
Senast: Indyhope
·
Tävling Min dotter ska vara med i två engleska ridklasser med sin Welsh Mountain och jag behöver tips. Vi har aldrig gjort ngt sådant förr...
Svar
1
· Visningar
993
Senast: vildros
·
Hoppning Non som kan guida mej om T.R.? Inte så insätt! Var på klubb hopp tävling där en av rytterna fick vägran på sista hinder och ramlad av...
2
Svar
30
· Visningar
3 505
Senast: skjona
·
D
Distans Hej Är det nån som vet när proposition kommer ut på tävlingsdatabasen? Jag funderar på att åka dit med min kuse och tävla 50km.
2
Svar
21
· Visningar
3 403
Distans Nu vill jag gärna ha tips på vilka tyglar ni föredrar och för- och nackdelar med olika val. Jag har ett par no nonsense-tyglar i...
Svar
4
· Visningar
1 244
B
Trav Det skulle vara kul att se vad ni valt för hingstar till era ston. Vi har efter mkt velande valt Zola Boko till Lyx Lavec.:)
2
Svar
29
· Visningar
3 804
Senast: Qvicka
·
Western Har tänkt lite och bestämt mig för att börja rida western, då jag tyckt det varit lockande länge :laugh: Men då stötte jag på några...
Svar
2
· Visningar
1 157
Övr. Grenar Till helgen är det va? Fortsätter det här vädret blir det naturligtvis en dagsutflykt med picknick dit! Så många år sedan jag var där...
Svar
10
· Visningar
1 871
Tävling Jag har precis tagit upp min ridning ordentligt efter ett par år och vill börja tävla. Men hur fungerar allt, hästlicens, ryttarlicens...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: materia
·
Hoppning Jag har en maxad D-ponny som jag skulle vilja börja tävla med så småningom i hoppning, fast bland de stora hästarna då givetvis, då jag...
Svar
2
· Visningar
1 127
Senast: materia
·
A
Trav Hej! Vad vet ni om denna hingsten? Temperament? Hur blir avkommorna? (storlek, temperamen mm) Är han värd att använda i avel? Fick ett...
Svar
4
· Visningar
1 858
Senast: Alfina
·
Trav På fredag ska äntligen en av mina hästar kvala:banana: Han har tävlat förr men för mig är det första gången så det känns lite pirrigt...
Svar
3
· Visningar
1 142
Senast: Lena
·
T
Islandshäst Hej! Mitt 6-åriga islandssto har inte blivit ridet så mycket tidigare och vi har bara haft henne några veckor. Hur mycket vågar man...
Svar
12
· Visningar
1 783
Senast: tildemani
·
Dressyr Vad har ni som tävlar för hjälm? Har ni samma som hemma när ni tävlar eller en ren tävlingshjälm? Helt ointresserad av de som inte...
2
Svar
38
· Visningar
7 139
Senast: Theodor
·
Western Hittade denna på Tuben...... http://www.youtube.com/watch?v=SDOmWfWQnoM&NR=1 Varför är svansen.......eller vad har hänt med...
2
Svar
27
· Visningar
3 236
Senast: cowgirl73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 30