Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Hej sitter och försöker få ihop tävlingarna fram över, dock har Dagstorp inte släppt någon propp ännu och de blir man lite ororlig över...
Svar
11
· Visningar
1 683
C
Fälttävlan Jag har funderat på att köpa nya fälttävlansskydd men kan inte riktigt bestämma mig för vilka som är bäst. Har tittat på benskydd från...
2
Svar
36
· Visningar
6 816
Senast: bokslukaren
·
Islandshäst Undrar lite angående poängen vid unghästmösntringar, då jag inte är van vid deras skala. En häst fick tillexempel 15 och var bland dom...
Svar
7
· Visningar
1 523
Senast: dengra
·
Körning Sitter och letar efter en "riktig" sele till min mini-shettis. Spanat in Pfiff's standard sele, men problem är att han ligger mellan...
Svar
12
· Visningar
1 348
Senast: urkella
·
Dressyr Hoppas någon har något bra svar på det här:) Nu har jag suttit och lusläst TR om och om igen:crazy: Men, kan inte hitta något svar...
2
Svar
28
· Visningar
3 660
Senast: Quickeman
·
Trav hej hej jag undrar om nån vet eller har nån erfarenhet av hans avkommor? temprament, extriört Ja ALLT. Mvh tinis
2 3
Svar
42
· Visningar
4 592
Senast: tinafinis
·
Western Var och hämtade nya sadeln igår...:laugh: Trodde att den skulle vara i princip i samma färg som min föregående (såg ungefär ut så på...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: MittNyaJag
·
Dressyr Lite hjälp här tack! Motsvarar den "nya" MSV C:2 den "gamla" LA:6? Såg nämligen att det tillkommit ytterligare en bokstav på de...
Svar
4
· Visningar
1 421
Senast: kryddelydd
·
R
Övr. Grenar Den 20-21 augusti är det SM i Beridet Bågskytte i Småland! Närmare bestämt i Togebodha by som ligger utanför Gullaskruv. Under...
Svar
19
· Visningar
3 035
Senast: Hóbagoly
·
Distans Hur långt kan man räkna med att man hinner på en timme om man skrittar i ett normalt/lugnt tempo på en medelstor häst?
Svar
2
· Visningar
1 355
Senast: mumin
·
Fälttävlan Dax för en tråd! Jag ska debutera 1*stjärnig där. Pålle har gått enligt planerna i terrängen. Förra året hade vi ju en hel del...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 498
Senast: Estivuz
·
Western Vill gärna köpa en westernsadel till min häst, jag har inga avsikter att tävla eller hålla på med någon särskild gren utan vill helt...
Svar
0
· Visningar
843
Senast: gadriel
·
Tävling Inom kort kommer vår klubb att skriva om ryttaravtalet med allt vad det innebär. Därför skulle jag vilja ha lite hjälp från er...
Svar
18
· Visningar
1 728
T
Distans Nu är det inte många dagar kvar till Björkviksritten. Planering och packning är i full gång. Någon som tävlad där innan som vet hur...
Svar
2
· Visningar
1 073
S
Dressyr En liten fråga bara.Man får inte använda chaps på dressyr tävlingar va?:confused: Om inte någon som har ett tips på snygga och bra...
Svar
1
· Visningar
808
Senast: sweep
·
Trav Kom hem från travbanan för ungefär en timme sen efter att ha kvalat min häst:bump: men när jag lastade ur upptäckte jag att travselen...
Svar
1
· Visningar
1 045
Senast: martha
·
M
Övr. Grenar Det är så att jag ska börja provrida olika ponnyer:D På söndag ska jag provrida en D-ponny. Vad ska man tänka på vid provridning, vad...
Svar
2
· Visningar
1 286
Senast: Kookaburra
·
Islandshäst Hej! Har skaffat en bomlös sadel, en diddi special. Men är nu fundersam på vad som är bäst att ha under den. Vad har ni under era...
Svar
6
· Visningar
1 668
Senast: Elina8
·
Dressyr Ja ni ser ju rubriken...Har en häst som har bettfel, alltså bör hon inte ha bett i munnen. Men jag skulle vilja ut o tävla, finns det...
Svar
5
· Visningar
1 458
Senast: Iaraphel
·
Western Som rubriken säger... För smal eller lagom...? Kan ta bilder utan pad om någon vill se det imorgon, men jag tycker även att det är...
2
Svar
21
· Visningar
2 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka