Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag har kommit över en renoverad trilla. Det finns ingen svängel på den och ingen krok eller ögla att fästa svängeln. Frågan är var det...
Svar
1
· Visningar
1 562
Senast: Tacitus
·
H
Islandshäst Jag ska rida på en islandshäst om några dagar och jag vet inte hur man töltar. :confused: Jag har kollat på svaren på andras frågor men...
2
Svar
31
· Visningar
5 186
Dressyr Jag är anmäld till två tävlingar nu, lokal nivå, den ena är jag första reserv och den andra är jag fjärde eller femte reserv. När och...
Svar
3
· Visningar
961
Senast: Seabaz
·
A
Western Hej Jag undrar hur mycket man egentligen kan padda under en westernsadel som är för bred? Tänkte ha mammas westernsadel till min häst...
Svar
2
· Visningar
2 025
Senast: iNHALE
·
C
Tävling Hej! Jag och min kompis ska skaffa häst. Båda har/jobbar på 4H. Jag har varit medryttare och ridit mycket privat ridning. Men har bara...
Svar
3
· Visningar
1 100
Senast: coolgirl95
·
Islandshäst I nya Islandshästen står att DNA analys visar att Kjarval frá Sauðárkróki inte är efter Hervar frá Sauðárkróki. I WF står datum...
Svar
18
· Visningar
2 363
Senast: Myrten
·
Western Nån som vet nått om den rasen. Finns det några i sverige. :)
Svar
13
· Visningar
3 717
Senast: em76
·
Övr. Grenar Undrar om någon här har ridit eller träffat på Sharp Return under hans tävlingsaktiva period? Vad jag förstår tävlade han i slutet av...
Svar
0
· Visningar
936
Senast: mamman
·
Western Ska någon dit?? Jag hoppas vi får se många vackra Paintar där!! :bump:
Svar
18
· Visningar
1 982
Senast: Sparky
·
N
Trav Är det någon som har erfarenhet av Börjes montésadel? (inte silco, den andra) Vad tycker ni om den? Jag behöver en montésadel, och vill...
Svar
0
· Visningar
1 250
Senast: NicoleN
·
Western http://www.wittelsbuerger.de/dqha/info/2011/bavarian_summer_show.htm gick inte att direktlänka, man får klicka vidare
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: cowgirl73
·
Körning Är det någon som har erfarenhet av att använda rockard till stora kallblod? Det skulle vara så smidigt att ha en liten lätt vagn så...
Svar
4
· Visningar
1 278
Senast: trailtokan
·
Fälttävlan Från vilken klass får klocka andvändas? På Häst?
Svar
3
· Visningar
1 636
Senast: Estivuz
·
Körning Har en 4-årig kallblodskorsning som kanske ska debutera på tävlingbanorna i år och jag har funderat över "stylingen" av honom. Knoppar...
2
Svar
29
· Visningar
4 618
Senast: Korven
·
Islandshäst Jag har fått hem en foderhäst som inte är igångsatt. Meningen är att det kan bli köp. Det är ett islandssto på 13 år som har stått...
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: Niela
·
Distans Hej jag håller på att ladda för om jag ska rida simlångsritten.Ena dagen känns det rätt o nästa tvekar jag.Ena stunden tänker jag-Jo han...
Svar
5
· Visningar
1 310
Senast: RÖDLUVAN
·
Hoppning vad ska man ha för avstånd mellan hindrena vid studs? hästen är 155 cm hög och har väl normal steglängd. :confused:
2
Svar
27
· Visningar
27 872
Senast: Kansi bansi
·
H
Western Jag har nyligen köpt en westernsadel till min paint. Jag har köpt den lite vid, för tanken är att hon ska bygga muskler under och på...
Svar
6
· Visningar
2 008
Senast: henci
·
C
Western Är Hyperflexion önskvärt i westernridning? Om man jämför med Rollkur i Dressyren, vad anser ni westernryttare om det? Använder ni...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
9 452
Senast: Bewildered
·
Western vilka bukare kommer man se på ridecamp i år då? Har ni varit på ridecamp tidigare? Både gotland&sundsvallare är välkomna att skriva...
Svar
18
· Visningar
1 390
Senast: lenaloo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka