Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Vad innebär Öppen bana? Min lokala förening ska hålla en öppen bana under två kvällar i Juli månad. Det står att det är banhoppning...
Svar
2
· Visningar
5 833
Senast: Rugge
·
Körning Om ca två veckor ska jag köra bröllop och jag behöver lite tips och råd angående klädsel. Bifogar en bild på ekipaget. Tips mottages...
Svar
14
· Visningar
3 487
Senast: Fia-Lina
·
Western Jag hittade denna filmen på tuben, och när man ser denna film så skulle ju t.o.m. jag våga starta i en WR...
Svar
12
· Visningar
1 553
Senast: alazzi
·
Svar
7
· Visningar
1 783
Trav Behöver råd till min 2 åring. Hon går kalasfint i bakvarv, både i lugna farter och i högre farter. Ligger på lagom mycket och vill...
Svar
8
· Visningar
1 313
Körning I höst ska jag för första gången tävla i körning på annat än klubbtävlingar. Eftersom jag inte tävlat innan så sitter jag och...
Svar
6
· Visningar
1 215
Islandshäst Har ett rätt fint sto, ingen superhäst, men med ett bra steg och rätt välutbildad. Hon är 18 år, aldrig haft föl, aldrig tävlat. Rena...
Svar
7
· Visningar
1 599
Senast: Madicken
·
Körning Jag har en ardenner som älskar att arbeta, när selen åker på så är det 100% fokus. Han drar tunga grejer, harvar + sladdar ridbanan och...
Svar
4
· Visningar
1 423
Senast: Rialavargen
·
B
Trav Där jag bor är det vägar med mycket trafik. De flesta vägarna är av asfalt också. Jag har närma till en bana för körning där. Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 274
Senast: Battin
·
Fälttävlan Hej, Har någon erfarenhet av Kentaurs Eventer II?Är det en bra sadel??
Svar
0
· Visningar
1 061
Western Har ni sett denna? http://youtu.be/zxW-OdfKVZs
Svar
13
· Visningar
1 813
Senast: Rialavargen
·
Islandshäst En god vän till mig berättade sin historia om när hon köpte sitt sto från island. Ett fantastiskt fint sto med bra lynne, gångarter...
2
Svar
28
· Visningar
4 694
Senast: glimjandi
·
Western Jag har äntligen provat en annan hovslagare pga av en del strul. Jag var supernöjd med arbetet som min gamla hovis gjorde, man han hade...
Svar
6
· Visningar
1 243
Senast: Egonson_
·
Western Hittar ni någon häst som inte går rent i dessa filmer? Det blev en liten diskussion om en häst i filmerna nämligen...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 512
Senast: lillaida
·
Western tycker att det är en rolig klass att rida? Jag skulle aldrig rida det om det inte var så att jag jagar poäng. Fast oftast får jag inte...
Svar
11
· Visningar
1 615
Senast: kryddelydd
·
K
Western Den 14 maj arrangerar RHA en barrel race och pole bending clinic för Birgitta Freter i Lidköping. Testa på dessa fartfyllda grenar...
Svar
7
· Visningar
2 044
Senast: sthu
·
Fälttävlan Nu blir jag snart helt snurrig på den här ryttarboken. Jag har fälttävlanskortet sedan tidigare, alltså en liten klisterlapp på det...
Svar
3
· Visningar
1 073
Senast: Sara75
·
Western Nu är boendet släppt och stugor och rumm fullbokade efter 5 minuter!!!! Men jag knep tre rum så nu jädrar blir det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
13 921
Senast: Apache
·
Dressyr Jag är i stort behov av att förnya schabrakgarderoben... men hittar verkligen inga snygga som jag gillar. Fram med bilder och tips...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
15 841
Senast: Prinzess
·
Western Jag tycker att det är spännande med olika bett och undrar givetvis vad andra har till sina hästar. Min häst trivs bra på ett bett med...
Svar
0
· Visningar
1 300
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka