Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr AD Sportwereld interviewed Adelinde Cornelissen who said that for no money in the world she would sell Parzival. When asked if she could...
2
Svar
23
· Visningar
3 565
Senast: Lancet
·
Tävling sitter o googlar för fullt efter en "tävlingsdatabas" fast då i norge! men kan inte hitta nåt.. snälla nån som kan typ länka mig dit...
Svar
3
· Visningar
4 681
Senast: sillys
·
L
Hoppning Ja har nåra frågor... *E det nån som vet på vilken höjd/vilken klass man måste ha tävlat för att få tävla lokalt? *Från o med vilken...
Svar
6
· Visningar
1 634
Senast: jerseyko
·
Tävling Det är väl egentligen inget jätteproblem, men nog så irriterande. Varför måste man logga in varenda gång på TDB, varför inte ordna så...
2
Svar
25
· Visningar
4 678
Senast: Lady_S
·
Körning Jag kör med loksele och har hittat en grym baksele. Den har två ryggstycken som går från hintertyget, upp över ryggen där man lägger dom...
Svar
4
· Visningar
1 239
Senast: agtatoon
·
Western Antagligen är det väl ok, blev lite full i skratt när jag upptäckte att en domare har lånat mönster från en annan domare på en kommande...
Svar
0
· Visningar
782
Senast: alazzi
·
Islandshäst Finns det någon som kan se vad detta är för islandssadel? Beklagar dåliga bilder
Svar
7
· Visningar
3 367
Senast: icca78
·
Trav Är det någon som har en susning om vart man får tag i hasvärmare samt knävärmare? Min kuse har lite problem med en has så jag kom på den...
Svar
5
· Visningar
1 669
Senast: Tagliabue
·
Hoppning Tycker mig märka att antalet startade på varje tävling inte är stort, samtidigt som antalet tävlingar ökar och flera klubbar inom några...
Svar
18
· Visningar
2 128
Senast: skjona
·
Tävling Eller, vad heter Ryttarmeddelande på engelska egentligen?
Svar
0
· Visningar
711
Senast: Egonson_
·
L
Trav Jag ska äntligen skaffa egen travhäst! Undrar lite vad ni betalar i månaden för er travis? Försäkring? Foder? mm... Vad ska jag ha för...
Svar
8
· Visningar
2 807
Senast: movgli
·
Distans I min Iphone har jag en app som heter Runkeeper. När jag sen rider ut så startar jag en aktivitet i den appen som via gps som mäter hur...
Svar
7
· Visningar
2 841
Senast: ludda
·
Trav När det gäller amatörtränare, vad är det som avgör om en sådan får träna en häst? Har något svagt minne av att för länge sedan fanns...
Svar
3
· Visningar
1 057
Senast: Angelique
·
Trav Skodde om våran häst igår hon har haft 18X6 järn skor fram för att få tyngd och sedan lätta falsade bak. Har haft stl 0 på skor då hon...
Svar
0
· Visningar
746
Senast: Angelique
·
Fälttävlan Eftersom ingen annan känner sig manad så får väl jag starta då...vilka bukefalister kommer till Ljuslingsbacken? Jag förstås, kan inte...
Svar
9
· Visningar
1 828
Senast: norpan85
·
Islandshäst Hur lång tid tar det att få licensen.. Har mailat Sif och frågat, men får inget svar.. Snart gott två veckor .. Jag vill ju ha den...
Svar
10
· Visningar
1 554
Senast: dengra
·
Z
Islandshäst En sak som jag har börjat funderat över är att det är ju så många "vanliga ryttar" som klagar på islandsryttare för att de är för tunga...
Svar
6
· Visningar
3 514
Senast: zabby
·
Körning Jag har en trilla som är 103 cm mellan däcken. innebär det att jag inte får tävla precision alls? Får man starta i P&D? Kan man på...
Svar
2
· Visningar
1 485
Senast: purity_666
·
Distans Tycker det är förskräckligt att det är olika regler för proffs och dom som tävlar lite lägre klasser. Vissa kan springa runt i kortbyxor...
2
Svar
20
· Visningar
3 084
Senast: limona
·
Dressyr http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=718605 Vad tror ni, kommer det här att vidareutveckla dressyrsporten...
Svar
15
· Visningar
1 986
Senast: Breccia_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka