Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Kan man tömköra hästar i par ? I så fall hur ? Håller på köra in min ena ponny (han går som handhäst, tömkörd samt dragit däck 2 ggr)...
Svar
2
· Visningar
1 491
Senast: agtatoon
·
Trav Jag har köpt en gps till min pulsklocka (polar) men fattar ingenting av hastigheten den visar,jag har den inställd på min/km och i min...
Svar
0
· Visningar
1 343
Senast: milian
·
T
Fälttävlan Hej! Är det någon som har tips på bra fälttävlingar utomhus dit man kan åka och har möjlighet att fotografera nu i sommar eller höst...
Svar
9
· Visningar
1 389
Körning Har köpt en rockard där den saknas pigg/ögla på skaklarna så jag funderar på vad som är bäst? (Saknas även fäste för baksele så det ska...
Svar
7
· Visningar
2 083
Senast: Emmah.S
·
C
Dressyr Jag ska ju som sagt tävla min D-ponny som Ridhäst i augusti. När jag skulle skriva in honom i TDB så ska man ange vad han är för...
Svar
3
· Visningar
1 050
Fälttävlan Då var det dags att starta en liten startfälttävlan i helgen och jag börjar redan bli lite smånervös. Har säkert 1000 frågor egentligen...
2
Svar
21
· Visningar
3 174
Senast: Habina
·
Fälttävlan Någon förutom jag som ska dit? Åker med skräckblandad förtjusning efter alla berättelser om förra årets tävling....:eek:;)
Svar
10
· Visningar
1 519
Senast: dyrre
·
Trav Jag har varit och fotat lite travtävlingar på sistone, och nu när jag gått igenom och redigerat bilderna reagerar jag på ett av...
Svar
17
· Visningar
2 825
Senast: YaHilweh
·
Distans Hej! Jag och min häst vill testa på lite distans. Vet ni några lätta träningstävlingar? :) Skulle även vara kul med lite...
Svar
2
· Visningar
1 464
Senast: jarnroos
·
Western Hjälp hjälp! Ni som har köpt årets regelbok, är det några ändringar i mönstren sedan förra året, eller några andra "större"...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: Texaz
·
Dressyr Hej! Jag har några frågor till er Dressyrryttare och dressyrvetare därute! Jag har alltid varit hoppryttare av den enkla anledningen...
Svar
2
· Visningar
949
Senast: Pancakes
·
F
Western Någon som har erfarenhet av den genetiska sjukdomen PSSM??
Svar
3
· Visningar
2 490
Senast: wrangler
·
Distans Någon som ska rida Hovdala vid Hässleholm 17/7? Jag tänkte starta 8km med min 4-åring. Fast vi skulle igentligen behöva en hästgump att...
Svar
10
· Visningar
1 479
Senast: limona
·
Western Får se om nyheten når Sverige men jag ger länken till vad en tysk tidning skriver...
Svar
14
· Visningar
1 865
Senast: Bewildered
·
H
Hoppning En ponny som står i vårt stall mätte jag i morse eftersom jag tycker att han ser väldigt stor ut. Han är slutmätt till 140 cm, alltså...
2
Svar
36
· Visningar
5 267
Senast: Judelaw
·
Islandshäst Hur mycket skall en häst klia för att ha eksem? Alla hästar kliar sig ju ibland och vissa mera. Var går gränsen för eksem? Om hästen...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 840
Senast: Niela
·
Körning hej, ja skulle vilja skicka min ponny på inkörning. någon som vet något bra ställe? och vad kostar det ungefär att skicka på inkörning :)
Svar
0
· Visningar
915
Senast: loize
·
L
Western Ska börja rida in min unghäst till våren, och jag ska då börja med western. Jag är helt grön på det, förutom att ha pysslat lite med...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: Elanor
·
T
  • Låst
Tävling Hej! Är det någon som har tips på bra typ utställningar utomhus dit man kan åka och har möjlighet att fotografera? Behöver inte vara...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: karmandi
·
Western Stämmer storleken? Har en häst som egentligen har 10,5 men tror den skulle fungera bra på den mundelen. Menar detta...
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: hag391
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka