Rimboritten 2011

Sv: Rimboritten 2011

Kolla runt lite på forumet här. Det finns en hel del mattnyttigt angående träningsupplägg. Leif Stillings bok Träningslära är också mkt bra att ha som grund. ISBN 91-631-1042-3, om du vill söka efter boken på nätet.

Hej!

Tänkte bara fråga, är det för sent att anmäla sig nu? Hittar inte proppen på tdb? Går det att efteranmäla isf., och vad kostar det då att starta en 50 cr? :)

Den finns på tdb. Tittade just!
Dessutom kostar det ingenting att efteranmäla tom den 16:e:)

Hej,

det går fortfarande att anmäla sig till Rimboritten den 23.7, klasserna 2 -5. Klass 1 är inställd pga för få anmälningar (2 stycken)

Vi kommer att ta emot efteranmälningar fram till och med den 18/7 utan att ta ut någon efteranmälningsavgift. Vi kommer att maximera antalet anmälda till 40 stycken. Om det efter den 18 fortfarande finns någon som vill efteranmäla går det så länge antalet anmälda inte överstiger 40. Dock efter den 18:e kommer vi att ta ut efteranmälningsavgift. Kontakta då mig (se mailadress/tfn i proppen i TDB eller om du väljer att gå via www.rrkk.se)

Välkommen!

Hej!
Vilken tid kommer starten att gå för 5-milen? :)
Victoria

Föreningens stackars webmaster har haft en ofrivillig helg på sjukan men lovade att lägga ut ryttarmeddelandet imorgon på www.rrkk.se
Håll utkik!

Det står på startsidan att ryttarmeddelandet nu ska finnas på "tävlingssidan", men jag hittar ingen sådan sida och inget ryttarmeddelande..?

Nästan längst upp till höger står det tävlingar, klicka där, sen klickar du på tävlingstermin 2011 så kommer en kalender upp där hittar du RM m.m

Liknande trådar

Distans Tänkte starta på fjällnora men funderar på detta med kvalificeringen. Jag skulle vilja anmäla hästen till T50 men får jag det eller...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: annoj
·
Trav Jag är sjuk och uttråkad, så lite inspirerad av auktionskatalogen gjorde jag en genomgång vad som finns i Humlans stam för intressanta...
Svar
7
· Visningar
2 091
Senast: Netted
·
Ridning Jag har reagerat över hur folk uppskattar hur hårt deras hästar tränas på sistonde. Många som rider hästen lätt 30min - 1 timme/dag...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 727
Senast: mackan
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 536
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka