Inloggning tävlingsdatabasen.

Sv: Inloggning tävlingsdatabasen.

Kan man om man har Mozilla som web-läsare (eller vad det nu heter; jag använder Mozilla och datorn kommer ihåg mig så jag behöver bara trycka enter)

Ah, se där. Tyvärr kan jag nog inte ha det så, eftersom en del andra i familjen använder denna dator emellanåt. Så det bästa hade varit att kunna spara bara lösenord och mailadress på TDB, för där är det bara jag som är.

alltså när jag tänker efter så förstår jag inte ens varför du startade tråden...
du delar datorn med andra å kan därför inte ha automatisk inloggning, men du gnäller för att det är jobbigt att skriva allt flera gånger....
äta kakan och ha den? :cool:

ps: man kan spara så den spar användarnamn men inte lösenord....

Det jag efterlyste var en typ "kom ihåg mig" knapp, som finns på facebook.

Är det för mycket begärt att fråga om fler tyckte det vore en bra ide? :grin:

Nä men du fick ju svar att det finns autofyll å det är i princip det som är på FB men den ger dig alt. att INTE göra det.....

Du behöver som sagt inte spara lösenordet.......

moget med :grin: när jag har svarat långt och seriöst till dig...

Moget vet jag inte, men jag gillar inte att få :cool: såna gubbar.

Kl

Det är ju så att det kan vara en säkerhetsrisk att alltid ha TDB öppet om man inte är 100 på att man är ensam om att använda datorn.
Någon som vill jäklas kan ju enkelt anmäla till en massa tävlingar från ditt konto och då blir du betalningsskyldig, ovasett om personen i fråga anmäler dig, sig själv eller någon annan.
Det finns också de som har ganska mycket pengar på sina TDB konton och det kanske inte är så bra om vem som helst kan komma åt....
Det här skriver jag under på. Jag har precis skickat en faktura till en tjej som "bara anmälde en kompis". Nu tror jag att de är tillräckligt bra kompisar för att hon ska få pengarna (kompisen ville bli anmäld till tävlingen), men än dock...
/Lady_S

Liknande trådar

Bukefalos Min telefon pajade i natt och det fick mig att fundera. Hur är det egentligen med den här permanenta inloggningen. Hur länge är man...
Svar
1
· Visningar
1 028
Senast: Rosett
·
Relationer Inspirerad av ett poddavsnitt som tog upp ämnet och chockad över vad folk kan göra i sin snålhet - vad är det snålaste ni varit med om...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
16 154
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
939
Senast: corzette
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
702
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka