Meddelande från FK?

Vi hade en överenskommelse som han inte vill ha kvar och han sa själv att han skulle kontakta FK det är faktiskt inte konstigare än så. Hade jag fått ett meddelande att jag haft ett ärende att godkänna så hade det redan varit klart men jag har inte fått något och har troligen aldrig haft något ärende hos fk.

Så nej jag tänker inte Swisha ett enda öre till honom för jag har fortfarande stått för alla fasta kostnader för barnen under dessa månader och det blir faktiskt inte många hundralappar kvar efter det.
Du kanske ska vara lite försiktig i dina uttalande när du inte vet varför jag har haft barnbidragen.
Jag förutsatte att han hade rätt till halva? Bor inte barnen växelvis hos honom finns det väl ingen anledning till att han ska ha något? Det är ju ett barnbidrag och inte ett föräldrabidrag. Du borde också ansöka om underhållsstöd från försäkringskassan om han inte tar sitt ekonomiska ansvar för barnen.

Jag förutsatte att han hade rätt till halva? Bor inte barnen växelvis hos honom finns det väl ingen anledning till att han ska ha något? Det är ju ett barnbidrag och inte ett föräldrabidrag. Du borde också ansöka om underhållsstöd från försäkringskassan om han inte tar sitt ekonomiska ansvar för barnen.
Man kan ju ha privat överenskommelse för sina barn. Det verkade på svaren som om de också hade haft det, fram tills han ångrade sig och ville ha det delat. Då tycker även jag att han får fixa med det och fram tills det är ordnat hade den gamla överenskommelsen fått gälla.

Man kan ju ha privat överenskommelse för sina barn. Det verkade på svaren som om de också hade haft det, fram tills han ångrade sig och ville ha det delat. Då tycker även jag att han får fixa med det och fram tills det är ordnat hade den gamla överenskommelsen fått gälla.
Ja det är precis så det har varit.

@Milosari jag förstår att du vill hjälpa mig och jag tackar för det men jag lämnar dina andra frågor obesvarade. Jag hade inte tänkt att gå in allt för mycket i det personliga runt mitt struliga ex och varför det är som det är.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 082
Övr. Barn Finns de någon här som kan hjälpa mina vänner eftersom försäkringskassan inte kan hjälpa dom. Dom flyttade till Sverige för lite mer...
Svar
8
· Visningar
1 798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka