High Chaparrall 2011

Sv: High Chaparrall 2011

kl

Med extremt kort varsel, bestämt idag, åker jag och sambon upp tillsammans med ett gäng kompisar. Kommer upp sent fre kväll och stannar till sön. Förhoppningsvis bor vi på "Linedancecampingen" men finns där inte plats parkerar vi husvagnen där vi blir tillsagda.

Håll utkik efter en brun (?) xc70, ett gäng med öldrickare och en ridgeback. Då har ni hittat oss! :)

Btw, någon som vet hur det funkar med incheckning till campingen om man kommer väldigt sent, efter 22?

åke bor uppe i hörnet vid infarten till campingen. Gammal vagn med ett förtält och grannar som lirar gärnet på sterion :)

Vet inte om någon redan sagt det men flatenbaden är en liten mysig camping som ligger ca. 2 mil därifrån. Var där uppe nu i dagarna och det går väldigt smidigt att ta sig till HC från campingen! :laugh:

kl

Det är så underbart att läsa här på Western, ni verkar så härliga hela högen :D
Jag hängde här till för ca 2år sedan då jag sålde min paint :(

Och jag är grymt avis på er som ska till Chappen, jag vill ju med...
har aldrig varit där och sett på RHC men velat många gånger.
men det känns inte riktigt värt :( att åka över en dag då jag har 4timmar dit och en 1årig dotter som måste med.

Och jag är grymt avis på er som ska till Chappen, jag vill ju med...
har aldrig varit där och sett på RHC men velat många gånger.
men det känns inte riktigt värt :( att åka över en dag då jag har 4timmar dit och en 1årig dotter som måste med.
Nej, det låter som mycket resa för en dag. Så motförslaget måste förstås bli att ta med tält och övernatta, plats för ett litet tält är jag övertygad går att hitta på campingen och en ettåring är ju absolut mobil. :idea:

Vet någon hur det ser ut med tältplats om man kommer fredag tidig morgon?
Pratade med någon på High Chaparall som sa att det kanske var fullt då men att man kunde ställa upp tältet i ett dike eller på ett fält (?) om det inte finns plats på campingen. Kändes lagom flummigt. :p

Hur brukar det bli för de som kommer på tex fredagen eller lördagen? Vet många som kommer då.

KL

Ååh, sitter här och är sketanervig!! Hade tänkt åka ner själv, men fick veta igår att min tränare inte någon transport och behövde sammåka.
Hade ju tänkt komma iväg tidigt så jag slipper sitta här och bara va nervös, men nu får jag vänta nån timme till...
Jag har ingen vinnarskalle - vad fan gör man åt det?! :confused:

som det ser ut nu så fylls det på snabbt, men ett tält går nog in.
//åke direkt från chappen

Kan inte du paxa en plats till mig då? :p

Nee,men hoppas det finns plats. Vi har ett jumbotält som vi kommer bo som kungar i! :D

Nu är det dax att packa! Listan blev lång fast vi bara ska stanna tre dar. Vi huserar i en vinröd v70 med partytält över. :p

Kunde man inte följa tävlingen ifjol på hemsidan på nåt sätt eller blandar jag ihop det med nån annan tävling?

Undra oxå om det finns nånstans man kan följa tävlingarna utifrån ?

KL

Jag vill vill vill vill !!!! oxå åka ner.....kan inte få ihop tiden att räcka....fram och tillbaka hit och dit, åker som en vettvilling denna vecka...

Igår var jag och hämtade ett sto strax norr om Borås, på hemvägen såg jag en typ pickup med bodel på flaket och ett hästsläp efter, jag är helt övertygad om att de var på väg till High Chapparall ;)

Imorgon ska jag strax söder om Kinna för att kika på gård.....det är ju sååååå nära till High Chapparall sen men har fullt med folk i bilen så kan liksom inte dra vidare :(
Men jag vill vill vill vill.......

Kan man ställa sig med bilen nånstans och sova i den ?
Om det inte finns plats på campingen ?
Finns någon parkering man får lov att stå på under natten ?

Nu blir det ett besök över dagen på lördag ändå :D
Åker tidigt för då kan liten sova i bilen och så övertalades sambon att åka med :p

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 707
Senast: Snurrfian
·
Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 944
Senast: Piglet
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
6 090
Senast: Sel
·
L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 557
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar