High Chaparrall 2011

Sv: High Chaparrall 2011

Har förmodligen svarat innan... senil. Kommer någon dag, vet ej vilken bara

Dom brukar köra från morgon till kväll (ibland MYCKET sen kväll!):p

Ska bli grymt kul jag och två tjejkompisar drar upp med husvagnen på ons kväll och stannar till sön och bara har det gott... Längtar redan...:D

KL

Hjälp mig o kära chappare! Jag som inte har varit där förut har fått ett tillfälle då det verkar passa att svänga förbi. På lördagen ska jag fira en kompis som fyller 30, så på söndagen på vägen upp igen kan jag förhoppningsvis ta mig dit (så länge någon snäll människa hämtar mig i Värnamo, eftersom det enligt HC verkar hopplöst att ta sig dit via buss från tågstationen... "Den sista milen får man nog gå.")

Så till min egentliga fråga; vilken tid brukar tävlingarna sluta på söndagen? Jag vill ju inte komma dit vid 13 och ha missat det lilla som är kvar ;).

Hehe nu vet jag att det vid mitt nic står att jag är från Värnamo, men som ni nog redan listat ut så är det ett falsarium :p.

Lite ändringar i planeringen; nu tror jag att jag åker bil ner och stannar på fre-lö, och sen åker jag vidare efter det. Så några andra frågor:

- Brukar det vara rolig stämning på campingen, och lätt att träffa människor?
- Är entrén till tävlingen också till resten av nöjesområdet?

Jag är så peppad! :D

Tidigare år har man gått genom stora entrén. Tycker det är lite kul att se gamla Chaparall, hängde där mycket som liten. Är ju från Gislaved från början.

Jag har faktiskt aldrig varit på campingen :o Är för tokigt blyg för att våga prata med någon, men det verkar vara en väldigt trevlig stämning när man går förbi. Jag brukar hänga lite vid hagarna och prata med ägarna/skötarna/ryttarna till fina hästar. Alla där är väldigt pratglada, så det ska nog inte vara några problem att få kontakt.

Hehe, alla ni där ute. Ni får väl hålla utkik efter mig, en liten rödhårig tjej som ser smått vettskrämd ut :p Jag får väl ta på mig något illfärgat så känner ni igen mig på håll (och hinner gömma er illa kvickt!).

Jag ska kommer:bump: Ons- lör. Mamma ska med, det blir premiär för henne!
Vi campar i kombin. Självklart följer bag-in-boxen åker med i packningen!

Jag missade ju att heja på dig på RHA's tävling förra hösten :o
Jag ska dit med tjejgänget, vi kallar oss The Redheads, så du är ju kvalificerad att vara med oss! ;):D Kom och häng vetja, blyg eller inte, vi är skitroliga! :cool:

32509276.jpg

Leta efter denna skylten på campingen bara, that'll be us! ;)

Då borde ju jag också passa in! :D

Ska nog leta upp er brudar. Och ser ni en "tjej" i 40-årsåldern, rödhårig och med en tatuering som det står TEXAZ på, ja då VET ni att det är jag!!!:idea:

Kommer att bo på hotellet OM det nu inte råkar bli hökörarväder just den helgen..:crazy:

kl

Jag och tjejkompisarna kommer att husera på campingen med eller ja inte bara där :D.. Tänkte ha lite trevliga grillfester så ser ni tre glada bruttor med en vit och grön husvagn och en saffransfärgad land rover så är det förmodligen vi....:D kom då för guds skull in och säg hej och ta ett glas vin el liknande :D vi bits inte...:angel::angel:

Jag ska dit lör-sön. Tänkte jag skulle gå runt lite på campingen och se vilket trevligt folk det är, hoppas bara att jag inte blir för blyg för att prata med någon:o

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 707
Senast: Snurrfian
·
Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 944
Senast: Piglet
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
6 090
Senast: Sel
·
L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 557
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar