High Chaparrall 2011

Sv: High Chaparrall 2011

Då borde jag med passa in ;)

har lite smått panik jobbar på lördagen till kl 15 så jag vet inte vilken dag jag ska åka ner :cry:

Kl

Nån som vet om det finns frukost att köpa? Jag kommer bo i tält/bilen och insåg precis... - Hur fan ska jag göra med maten?!

Nån som vet om det finns frukost att köpa? Jag kommer bo i tält/bilen och insåg precis... - Hur fan ska jag göra med maten?!
På Restaurang Dilligensen kan man äta frukost kl 8-10 för 75 kr om man vill, ett annat alternativ är att ta med nån variant av elektrisk kylbox med litet juice/risifrutti/whatever och en kaffebryggare. :)

Väldigt smidigt med kylbox eftersom man kan byta kylklampar inne i den lilla affären på campingen :) Tog med mig kylbox förra året men då var det så varmt så man kunde inte byta klampar eftersom det var för varmt så kylklamparna hann inte frysas. :crazy:

På Restaurang Dilligensen kan man äta frukost kl 8-10 för 75 kr om man vill, ett annat alternativ är att ta med nån variant av elektrisk kylbox med litet juice/risifrutti/whatever och en kaffebryggare. :)

Eller så hyr man ut en del av sin husvagn till ett glatt par som står för frukostserveringen ;)... Får se om vi kan leva upp till standarden av dagens frukostservering, kan hända att vi måste banta utbudet en smula :D

Mjo, men inte en hel vecka va..? Ska ta en tripp till Biltema imorn och köpa en kylbox (12V, så får ta med startkablarna och batteriladdare..) och stormkök...!!

Verkar som att det finns en hel platser kvar i de rum som vi hyrt...Såvitt jag vet så har vi sex bäddar men max tre personer som ska bo där:crazy:
Så finns det någon som är i behov av att få tak över huvudet så finns det säkert möjlighet att hyra in sig!:idea:

Jag hoppas kunna ta mig ner på torsdag kväll förutsatt att vi hinner få in höet:p. Annars susar jag ner så snart vi är klara;)

Makrillfile funkar också bra som frukostpålägg:laugh: Själv kör jag kylbox med djupfryst mat i botten och se lite okänslig mat till sista dan. Brukar funka bra, fast då är jag ju också där en kortare tid

kl

Är det någon som hört något om underhållningen på kvällarna?

Hade varit kul att veta lite. är det något band som spelar osv...

Frukost om man bor på campingen: Vid "sjön" så finns det en liten affär som har färska frallor och lite mat. Även grillskivor, flintastekar mm finns. Inget jätteutbud, men eftersom man inte är där för att äta i första hand så duger det bra. Prislappen är väl kanske lite småsvettig, men inte värre än att man överlever några dagar om man inte vill/kan släpa med mat. ( ölen måste ju först och främst få plats ;-] )

Eftersom det inte blir något deltagande för min del detta år så återfinns vi inte på ryttarcampen. Ser ni en Kabe 780 GLE och en silverfärgad Mercedes GL med två Aqha-klistermärken i bakrutan, så hoppa in på en pilsner..

Mjo, men inte en hel vecka va..? Ska ta en tripp till Biltema imorn och köpa en kylbox (12V, så får ta med startkablarna och batteriladdare..) och stormkök...!!

Jag köpte en kylbox som jag kopplade in i cigguttaget på bilen. Det tog inte lång tid innan det var steeeeendött batteri. Så var minst sagt försiktig.. :)

Senast ändrad:

Tack, Bismark har förvarnat mig... Har lagt i startkablar, och ett extrabatteri står på laddning redo att tas med.. Men batteri mår ju inte bra av det, så får försöka snylta av nån som har elplats... Har med förlängningssladd! :o

Texaz: kommer ni bara ha plats från torsdagkväll?

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 707
Senast: Snurrfian
·
Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 944
Senast: Piglet
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
6 090
Senast: Sel
·
L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 557
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar