High Chaparrall 2011

Sv: High Chaparrall 2011

Jag ska åka. Försökte boka boende men det var fullt:mad:, ändå gick jag in på bokningssidan exakt kl 13.
Men det löser sig om inte annat går det ju att sova i bilen:idea:.

Testa lite då och då! Tror att det var en del problem igår som gör att det rasslar in en del återbud!
Enda som verkar helkört är natten fredag till lördag, men annars så dyker det upp en del rum/stugor emellanåt!
Jag har lyckats boka fel och annulerat, är säker på att andra gjort samma sak...

Kan bara bekräfta att det kommer in återbud hela tiden, så ni som INTE fått boende, ge inte upp!!

Blir allt lite sugen på att ta mig dit. Sen vette sjutton om det blir som tävlande. Om jag åker utan att tävla är väl risken stor att det blir sova i bilen :D

förra året sov vi i bilen! de funkar skitbra! lika bra som tält (om inte bättre) ta med startkablar dock, vi satt bak i skåpet halva dagen på våran bil å tänkte inte på att de är full belysning där så när vi väl skulle hem så va batteriet slut:cool: men hem kom vi!

Jag har annars inte mer än 1.5 timmar dit så brukar faktiskt åka hem mellan två dagar..de kostar ungefär lika mycket för mig å köra som å boka plats!

hoppas bara de inte blir riktigt lika varmt detta året som förra, va många både hästar å kor som inte orkade prestera bra, men solbränd blev man + att jag ska ha bäbis i slutet av mars så är de för varmt så vill jag inte dra med en liten dit i onödan!!! ( Käre gud gör så de inte blir såååå varmt....:angel: )

:D

Nä jag har beställt +23 grader och sol, något enstaka moln kanske.....

Ja sova i bil går ju också bra om man inte är för många:o.

Jag har nu lyckats boka ett fyrbäddsrum to-lö och ännu ett dubbelrum lö-sö! Så det ska nog bli bra!
Skulle helst tävla men vi är nog knappast klara för det i år:crazy:, nästa år kanske! I år får fokus bli träna, träna träna...;)

Hello!
jag var inte med där förra året , hade fullt upp med betäckningar och andra inbokade platser som American Day tex.. iår har dom flyttat de och de kommer även vara kosse tävlingar där med.
Men i år ska hela tjocka familjen och häst/ar med ner till chappen.
Kommer ha ny/a hästar med mig dit.
kul,kul ,kul !!!!

åke kanske vill ha trevliiiga husvagnsgrannar på campen i år med?

får se om vi lyckas komma iväg utan barn i år.

Rider själv inte western. Men tycker det skulle vart jättekul att åka dit och kolla! Bor inte långt bort heller.
Men vilken dag/dagar rekommenderar ni att man ska åka dit på?

Kan man boka biljetter i förväg eller köper man på plats?
Har alltid haft annat för mig dem andra åren, men i år så tänkte jag att jag måste åka och kolla!

Är du inföding? Grannkommunerna går in gratis.
Det är inget särskilt inträde till tävlingsområdet.

Det är mest shower och så på fredag kväll och lördag, så kanske då? Sen beror det på vad du vill se för grenar, kolla proppen! :)

Kl

Har ni inköpslistor än? :D
Jag börjar redan bli orolig för att stoet inte ska klämma ut fölet i god tid innan meeen... Jag brukar ha flyt så lillhingsten dimper nog ner alldeles lagom! :D

Har börjat fila lite på inköpningslistan. Ett vackert stångbett ska införskaffas så att jag nästa år äntligen kan åka dit ner som tävlande och inte som åskådare :bump: Kanske ett snyggt showhuvudlag.

Fördel med att bo nära ;) Fram med patientbrickan bara så kommer man in utan extra kostnad :p

jag ska ner absolut:laugh: Som man längtar:) Blir med husvagn även detta år men får hoppas att vi får plats inne på området detta året,förra hamna vi utanför området vid vägen :angel:

Givetvis som alla andra år så rullar min lilla husvagn in med mig och maken.:love:

Till Ranch Team helgen blir det stora husvagnen och barnbarn:)

Och för alla som INTE har fått boende så kan jag meddela att jag senast idag (nåja igår då...) avbokade en lägenhet och ett dubbelrum...;)

En annan får visst pallra sig över till campingen en sväng med då!:D

Och nog tusan tar vi en Buke-öl ihop därnere???:laugh:

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 707
Senast: Snurrfian
·
Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 944
Senast: Piglet
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
6 090
Senast: Sel
·
L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 557
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar