Halt eller inte?

Sv: Halt eller inte?

Jaha då förstår jag! Tycker inte din häst ser halt ut, mer att han tappar takten som sagt ibland, men inte oren.

Isabellen är dock helt uppenbart halt. Är det någon som har talat om det för ägaren? tycker det är hemskt att någon rider runt på en häst som är uppenbart halt.

Eftersom isabellen t.o.m. blev placerad så har nog ingen sagt till ryttaren att hennes häst är oren. Jag red ju samtidigt så jag ser detta först nu efteråt. Men jag kommer att titta på hennes häst nästa tävling om den går rent. Konstigt att domaren inte plockade henne av banan. Nu efteråt på filmen så syns det ju.

Känns vädigt konstigt att inte domaren såg något:crazy:

Hoppas verkligen att någon annan sagt till, eller att du eller någon säger till om ni ser henne på nästa tävling då.

Nu har jag inte läst igenom hela tråden, men haflingern är halt vänster bak och den bruna hästen (tjejen som rider i addidas jackan och vit hatt) är halt i fram, syns tydligt i början på båda filmerna.

Liknande trådar

Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 566
Senast: Zuzzi
·
Hundträning Tänkte be om lite bukehjälp för mitt I-landsproblem. Min kille tycker jag har haltat lite vf. Märker det endast ibland och det är...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 579
Hästvård Jag behöver lite input... Jag har en häst som jag haft sedan sommaren 2011. Fram tills sommaren 2012 var det inga som helst problem...
Svar
4
· Visningar
1 868
Senast: lomuxx
·
Hästvård Min häst besökte klinik första gången den 26 november pga "hälta" eller mer ovilja att gå fram och trava. Behandlades i båda bakknäna...
Svar
19
· Visningar
2 267

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka