H
Hunter
Sv: Enköping 9-10 juli!
Tycker absolut att du kan kontakta arrangören och framföra synpunkter. Min uppfattning är att människor uppskattar att få feedback, både positiv och negativ. Det är ju så att om ingen säger något så tror "man" ju att allting var bra.
Du är ju duktig på att formulera dig och lämnar du konstruktiv kritik ("ni valde att lösa xxx på sätt yyy men jag har funderat lite (eller har erfarnenhet av) och kanske att det går att lösa xxx på sätt zzz i stället") så är jag säker på att det kommer att uppskattas.
I know...
Hur ska man kunna diskutera dessa frågor?
Jag kommer inte med kritik för att jag är elak , utan för att jag anser att man som ryttare ska ha optimala förutsättningar för att fokusera på sig själv och sin häst och inte tusen andra saker när man är på tävling.
Jag har funderat på att skriva ett mail till arrangören, men jag vet inte hur man ska uttrycka sig för att det ska tolkas på rätt sätt.
Många saker är ju enkla att ändra på, det behöver faktiskt inte vara jobbigare att arrangera bra tävlingar än dåliga
Tycker absolut att du kan kontakta arrangören och framföra synpunkter. Min uppfattning är att människor uppskattar att få feedback, både positiv och negativ. Det är ju så att om ingen säger något så tror "man" ju att allting var bra.
Du är ju duktig på att formulera dig och lämnar du konstruktiv kritik ("ni valde att lösa xxx på sätt yyy men jag har funderat lite (eller har erfarnenhet av) och kanske att det går att lösa xxx på sätt zzz i stället") så är jag säker på att det kommer att uppskattas.