N
NinaochRambo
Sv: Kan inte hålla min häst i terrängen!!
Jamen hejsan! Klart jag minns dej! Din häst va ju jättefin på träningen!
Ja jag gillar ju henne vi träna för, de va inga krusiduller utan rakt på sak å hon sa va hon tyckte och gav en utmaningar. Jag kommer absolut träna för henne igen! Fast de gick tyvärr inge vidare för henne i helgen, vet inte riktigt vad som hände.. såg henne inte rida men såg i resultat listan sen. Men de kan ju inte gå bra varje gång, det vet jag alltför väl
Vet du förresten om hon åker till andra banor oxå?
Jag tänkte trollhättan har ju en bana och ni har inte så långt dit heller ju.. Om vi alla vill åka dit istället nån gång så kanske hon vill oxå?
Kul Nina att det gick bra på tävlingen! Din häst är ju super fräck och kul att han skötte sig. Vi tränade samtidigt i Säve förra veckan, det är jag med fuxen om du kanske kommer ihåg. Läste precis igenom tråden och angående tränare tycker jag nog att den du tränade för i Säve är ett bättre alternativ, men det är min åsikt.
Jamen hejsan! Klart jag minns dej! Din häst va ju jättefin på träningen!
Ja jag gillar ju henne vi träna för, de va inga krusiduller utan rakt på sak å hon sa va hon tyckte och gav en utmaningar. Jag kommer absolut träna för henne igen! Fast de gick tyvärr inge vidare för henne i helgen, vet inte riktigt vad som hände.. såg henne inte rida men såg i resultat listan sen. Men de kan ju inte gå bra varje gång, det vet jag alltför väl
Vet du förresten om hon åker till andra banor oxå?
Jag tänkte trollhättan har ju en bana och ni har inte så långt dit heller ju.. Om vi alla vill åka dit istället nån gång så kanske hon vill oxå?