F
flashlight
Sv: Kan inte hålla min häst i terrängen!!
Vilken härlig attityd du har Kan det ha gått prestige i att säga emot Man blir mållös...
Men jag lovar dej att i det här fallet vet jag var jag pratar om, du kan raljera hur du vill, om det känns bättre för dej så.....men tro inte att alla här är unga "elever" bara för att det är nya användare för dej, då kan du göra bort dej en aning.......
Jo, nååågra hästar har jag utbildat, några av dom har EM-medaljer
Det är möjligt att ditt system inte är som det låter, men då får du nog jobba med formuleringen Och ja... Morris beskriver halvhalter mycket ingående i sina böcker men dom beskrivningarna ligger rätt långt från dina
Jag hade ju som sagt inte tänkt lägga mig i denna debatten eftersom jag får betalt för att hjälpa folk med sånt här Så nu lämnar jag tråden till er amatörer
Vilken härlig attityd du har Kan det ha gått prestige i att säga emot Man blir mållös...
Men jag lovar dej att i det här fallet vet jag var jag pratar om, du kan raljera hur du vill, om det känns bättre för dej så.....men tro inte att alla här är unga "elever" bara för att det är nya användare för dej, då kan du göra bort dej en aning.......
Senast ändrad av en moderator: