Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hur högt anser ni en treåring max bör hoppa? Rent generellt alltså... På treårstestet ska de ju gå 120, men var stannar man coh tar en...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: Domaren
·
J
Hoppning Ursäkta alla mina frågor, men försöker sätta mig in något. har försökt tyda tr, men förstår ändå inte irktigt. Hur är bedömninngssättet...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: jojjo_blondin
·
J
Hoppning Hur högt upp i klasserna får man hoppa med en femåring (storhäst) ? hade för mej att det låg på 120 cm.. eller är det fel.?
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Melle
·
D
Svar
4
· Visningar
995
·
B
Hoppning Såg bildeerna på krashen med Malin och Tamina igår.... Jag säger bara SMÄRTA :cry:!!! Hur kunde det gå SÅ fel :confused:
Svar
13
· Visningar
1 372
Senast: kopur
·
V
Hoppning Har lagt frågan under hästverksamhet, men provar här också...Vet någon var man kan köpa bommar, hinderstöd och "sockerbitar"?? Både nytt...
Svar
3
· Visningar
1 236
Senast: piggis_83
·
M
Hoppning Hur stort avstånd ska jag ha till min 160 höga vbl valack?Tänkte testa lite cavaletti imorgon. :)
Svar
7
· Visningar
1 040
Senast: piggis_83
·
S
Hoppning Hur ofta låter ni era hopphästar vila? Om ni ska ha dom i full kondition. Jag brukar inte ha mer än 2 dagar i veckan (då jag slutar...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 225
Senast: Cockney
·
Hoppning Jag är ganska ny på hoppsidan, började hopppträna för ca 6 mån sen, när vi köpte ny häst. Det är verkligen jätteroligt - men SVÅRT! Inte...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: Amaterasu
·
E
Hoppning jag har ridit på tredelat so far...men jag behöver ett något starkare bett.. vad hoppar ni på?
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 756
Senast: Arwyn
·
Hoppning Med hästbyte, ni vet! Och inga patriotiska förslag om "alla svenskar", utan sådana ni skulle vilja se rida nån annans häst, eller se den...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 482
Senast: Nelle
·
G
Hoppning I vilka olika bedömningar höjs hindren i omhoppningen? Tråden om bedömningar finns ju inte längre kvar här! :confused:
Svar
9
· Visningar
1 523
Senast: glittertuss
·
Hoppning Jag vet att det varit diskussion om att hoppa med lindor innan och jag vill inte starta en tråd OM man ska eller inte ska hoppa med...
Svar
9
· Visningar
2 421
Senast: breccia
·
P
Hoppning hur mkt tycker ni att man kan hopptävla en 5-åring och hur mkt hoppträning bör han klara? han är ett sv hbl ca160cm //sandra
Svar
5
· Visningar
952
Senast: Nelle
·
Hoppning Finns det längre? Är det OK att två personer tävlar samma häst, en på högre och en på lägre nivå?
Svar
1
· Visningar
746
Senast: kopparberg
·
P
Hoppning gud va jag e´ glad nu :p! va å tävlade första gången på min nya häst igår å det gick jätte bra. eller ja det gick bra för att vara så...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: suisyola
·
P
Hoppning Hej jag har just köpt boken "Centrerad ridning" av Sally Swift och blev lite sugen på att hoppträna för en instruktör som jobbar utifrån...
Svar
5
· Visningar
1 131
Senast: Stallflicka
·
Hoppning Är det någon annan, mer än jag, som har fixat biljetter till OS 2004 i Aten ? Jag har bokat alla biljetter som finns för hoppningen...
Svar
6
· Visningar
987
Senast: Cado
·
N
Hoppning Hur löshoppar ni era hästar? Min stora måste jag driva på o ha en fålla till ( hon tycker det är trisst ). Men shettisen hoppar om jag...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: ostbiten
·
L
Hoppning jag undrar hur man ska vara klädd vid tävling på lokal/regional hopptävling. det har ju varit snack om klubbjack o.d.y
Svar
11
· Visningar
1 016
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka