Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning har en stor drasut i stallet som jag länge kämpat med att korta upp galoppen på. Jag vill ha kortare galoppsprång inte långsammare tempo...
Svar
7
· Visningar
1 943
Senast: suddistess
·
Hoppning De som sett sändningarna de senaste dagarna, från bla Eurosport, har sett 7-åringen Coeur (Om det nu stavas så :o ) Hästen är alltså...
2
Svar
21
· Visningar
2 309
Senast: kopparberg
·
Hoppning JAg är en 14 årig tjej som sköter en underbar b-ponny... jag vill tävla med henne men är osäker om man får tävla en b-ponny när man är...
Svar
8
· Visningar
1 420
Senast: charity
·
Hoppning Pay\'n Jump Vi ska anordna Pay'n Jump för första gången i vårat distrikt. Så jag undrar lite hur det brukar går till ? Jag har varit på...
Svar
3
· Visningar
995
O
Hoppning Hej! jag har planerat att vara med på påskhoppningen på min ridkola, jag ska höra med ridläraren i morgon om det går bra. men vad är det...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: Osis
·
Hoppning Nagon sa till mej att man inte far anvanda martingal pa ponnytaving i Sverige. Ar detta verkligen sant? Om det ar sant, varfor har man...
Svar
8
· Visningar
1 248
Senast: Real_Life
·
J
Hoppning Någon sa att det fanns ett speciellt uppklassningssystem för syskon? hur fungerar detta.?
Svar
3
· Visningar
758
Hoppning Det står väldigt luddigt i TR angående kvalpoäng till MSVB. 1a 9p 2a 8p 3a 7p 4a 6p 5a 5p 6a 4p OSV Hur sjutton ska man tolka OSV...
Svar
9
· Visningar
1 023
Senast: ostbiten
·
Hoppning Förr ett år sen hoppade jag alltid med pessoa på min halvblodsvalack. Han är en mycket stor och stark häst, som på den tiden inte gick...
2
Svar
21
· Visningar
2 033
Senast: Solvira
·
W
  • Låst
Hoppning läste en tråd där nån skrivt jag kunde varit med i Falsterbo men jag har inte kvalat -ungefär- Hur räknar man då? Jag har två 7åringar...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 109
Senast: Snuffsan
·
Y
Hoppning varför lägger ryttare i sig så mkt i hästens tempo o språng innan hindren? Då tänker ni säkert; för att hästen inte bara ska rusa in i...
Svar
6
· Visningar
1 215
Senast: Rejält_felskapad
·
Hoppning jag är rätt så hopprädd, har blivit det mer sen jag såg min kompis gå omkull över ett 1m hinder i höstas, när man tänker på vad som kan...
Svar
12
· Visningar
1 252
Senast: Icebabe_1
·
Q
Hoppning Angående annridningen. Står eller sitter du ner i annridningen mot ett hinder. Jag föredrar att sita ner för att kunna driva bättre och...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 609
Senast: Xeline
·
L
Hoppning I vilka klasser får man tävla med Pelhamstång med D-ponny??? Jag red för KG Svensson och han föreslog mig att byta till en...
Svar
7
· Visningar
1 853
Senast: lady_bizzy
·
S
Hoppning Jag undrar vad ni har för erfarenhet av förslitningskador från hoppning. har era hopphästar som tävlat mkt i sina liv (o tränat) hållt...
Svar
6
· Visningar
1 090
Senast: kopparberg
·
G
Hoppning på nått sätt o få tävla i bomlöst väl?
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Snuffsan
·
F
Hoppning Har sökt i TR och här på Buke men gått bet... Hur många starter får ett ekipage göra per dag i hoppning? Per helg? Tänker nu inte vad...
Svar
1
· Visningar
1 875
Senast: Domaren
·
Hoppning Såg nyligen i en tidning att Rolf-Göran Bengtsson vunnit en "ride and drive"-klass på en internationell tävling. VAD är det? :confused...
Svar
6
· Visningar
763
Senast: kopur
·
Hoppning Är det någon som vet något om denna nya grej från Hansbo? Det är tydligen någon slags hopptygel som ska göra en tillen fantastisk...
2
Svar
28
· Visningar
2 847
Senast: puppan2
·
B
Hoppning Jag och min häst är på väg upp i klasserna( siktar på 1.40) MEN jag har fått kortslutning i hjärnan och kan inte komma på fler...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: DFZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka