Vilka vill NI se i en VM-final??

Men är Calvaro V död!
de tycker jag att de borde skriva i Ridpsort, för de skrev ju när han blev pensionerad!
han va så cool häst!
.......
Jaha är Goldika såld..men hur kommer det sig att han ligger 2:a på världsrankingen? då måste han väl ha några nya hästar eller?..
jag brukar blanda i hop han och Thomas Velin..aja. de rider lika bra båda två!

Tops eller Gretzer på Baloubet :smirk:.
Vill även se Eugenie Angot's häst i finalen.

efter en clinic med team ericsson förra året är jag GRYMT imponerad av marcus fuchs och kanske framförallt hans inställning till det hela!

så honom ser jag mer än gärna i en final.

hästarna är jag sämre på. :o

Den stora vita skimmeln du tänker på är nog Gem Twist, som reds av en amerikan.
Har för mig att det var VW 1990-92 nån gång.
Han blev iaf bästa häst det VM:et.
Intressant var att Milton var med i samma final, och att Gem Twist blev kallad för Miltons dubbelgångare.

bibban

Skulle absolut vilja se:

Velin/ Equest Carnute,
Baryard/ "Flippan"
Pessoa/Baloubet
L.Beerbaum/Gladdy´s :bump:

Det är nog dem jag vill se också, men jag skulle sååååå gärna se Baloubet röja runt med Tops över banan. :rofl:

Men jag vet inte vem av de andra jag ska plocka bort, det får nog bli Beerbaum han har redan vunnit en gång har jag för mig, det har iofs Pessoa också, men utan honom ingen Baloubet.. ;)

Ludo Philipparthes ridning skulle nog uppröra Baulobet en del också tror jag! :devil:
Han har ju också en HELT annan ridstil än Pessoa.

Suck! Nu började jag tänka på underbara DARCO också! :d :love:
Minns mina ömma tummar efter att ha hållit tummarna att han skulle vinna världscupen ett år när det stod mellan honom och Whitaker på Milton...

Hehe ja Baloubet med tops, vore nåt man inte skulle missa för allt i världen :devil: :D

Förresten, vet ni varför Rodrigo så sällan tävlar Baloubet ute? (Det kanske bara är jag som har fått för mig det..i och för sig) Tänkte han kanske blev FÖR jobbig då :D För han red ju Lianos förra VM om jag inte minns fel, så det kanske aldrig blir aktuellt med Baloubet i en VM-final??

Jag är inte riktig med (?) Det är ju flera år kvar till VM nästa gång. Eller låtsas vi att det är VM nästa vecka och att vi då får ta ut favoriter :confused:
I alla fall så håller jag med om att det hade varit tittarsuccé om tops skulle rida Baloubet eller varför inte Cinderella? Annars hade det varit kul att ha tex L Beerbaum, Marcus Fuch, Marcus Ehning och M Withaker i final bara för att de är så otroligt skickliga ryttare!

Ja, vi bara fantiserar!

Men ditt lag består av för mycket gubbar!
Vad sägs om Helena Weinberg, Meredith Michaels, Malin B och den där rutinerade amerikanskan som vunnit WC tidigare? De rider så det ryker i omhoppningen allihopa!

Pessoa - Baloubet
Ehning - For Pleasure/Anka
Beerbaum - Goldfever
Arvidsson - Cagliostro
Skulle vara kul att ha med franskan, Eugeine? eller vad hon nu heter också. Gillar henne.

Ah, satt just och funderade - Anka gillar jag!

Fö så håller jag med om att Baloubet är en tillgång underhållningsmässigt sett, han är ju inte direkt pålitlig med Rodrigo heller.. Minns Sydney bl a.

Ser gärna Roffe på vilken häst som helst också.

Rolf-Göran Bengtsson

Eric van Der Vleuten

Ludo Phillipaerts

Malin Baryard

:D :D :D :D

reserver

Thomas Velin

Helena Lundbäck

Jag skulle vilja se R-G Bengtsson helt klart! Han är ju en pärla!!

Sedan skulle jag inte säga nej till Franke heller. Tycker han är så ödmjuk! Dessutom skulle det vara kul att se om han valde att behålla sina långa tyglar o.s.v. eller om han skulle försöka "härma" hästens ordinare ryttare mer.

En liten fråga bara: har Rodigo nägra "kommande" hästar? Tycker mest att han rider runt på sina "gamla rävar". Vore ju kul att se någon ny förmåga!

Skulle helt klart vara mycket intressant att se Tops på Baloubet.. men det vore synd om häste då enligt min åsikt Tops är en av de sämsta ryttarna i hela värlseliten :devil:
Jag är också såld på Berlin.. jag gillar hästar med lite massa och nacke.. tyckte lite synd om Mynta som var tvungen å släpa runt på alla stora karlar i förra finalen.
R-G Bengtsson och Tops i samma final vore också härligt... bara för att se Tops få på pälsen :D åkte han av så skulle han väl bita av sig tungan så som den sticker ut :d
Shutterfly vore också intressant för hon verkar ganska känslig. FInns många som skulle vara roliga å ha med :D

Liknande trådar

Hoppning Alltså i slutfinal, där de fyra ryttarna rider varandras hästar. Vi kan ju göra två lisor, en för de hästar som skulle vara kul att...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
6 723
Senast: Etoile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38