Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Hur gör man med traven på de unga hästarna egentligen? Jag har ingen lust att börja sitta ner i traven utan vill kunna visa den under...
Svar
10
· Visningar
1 318
Senast: rabarber2
·
L
Dressyr Vad gör man när hästen går bakom hand i galoppen? Jag försöker skjuta på honom framåt men han ligger kvar bakom hand ändå. Någon som har...
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: Lully
·
Dressyr Läste just att Helena Larson lämnat honom där för försäljning.
2
Svar
31
· Visningar
3 559
Senast: quigley
·
H
Dressyr Hej. Det är mycket prat om att få hästen att gå i form och alla andvänder sina metoder. Har börjat känna mig dålig nu i ridningen efter...
2
Svar
27
· Visningar
2 798
Senast: Athina
·
K
Dressyr vad har ni för hjälm när ni rider dressyr??? och tävlar..
Svar
6
· Visningar
943
Senast: Jochanda
·
M
Dressyr Någon som vet hur det gick?
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: CeciliaHeikne
·
K
Dressyr Ok, nu ni, dressyrfolk, spotta er i nävarna och förbered er. Kung Bob behöver er hjälp. Ok, alltså, jag är en förvirrad person som...
Svar
16
· Visningar
1 264
Senast: Kung Bob
·
Dressyr I senaste numret av R*dsport så skrivs det i Ponnykrönikan en del om detta med att vissa klubbar är speciellt attraktiva för duktiga...
Svar
6
· Visningar
1 268
Senast: Hebbeli
·
J
Dressyr Ojsan hoppsan! Det blev MSV tillslut! Shabblade bort bytena, fråga mig inte varför, men det var helt och hållet jag. Hästarna var...
Svar
7
· Visningar
1 394
K
Dressyr En kompis till mig skulle för ett tag sedan på programridning rida upp ett Lb dressyrprogram. Allt är frid och fröjd, så kommer vi till...
2
Svar
31
· Visningar
2 670
Senast: Mitrolle
·
P
Dressyr Kolla in det här: http://www.aftonbladet.se/vss/ridsport/story/0,2789,690941,00.html
Svar
4
· Visningar
1 098
Dressyr Herrn har idag försökt liva upp ett vääldigt basic dressyrprogram med lite byten :crazy: Det som står i programmet är en långsida i...
Svar
17
· Visningar
1 505
B
Dressyr Hejsan! Har precis fått tips om att man kan färsta stigbyglarna is adelgjorden med hjälp utav gummiband för att få bättra sits med...
2
Svar
20
· Visningar
1 995
Senast: Beauty_Boss
·
K
Dressyr japp vad rider ni före och efter en dressyr tävling, LA? och hur rider ni veckan innan tävlingen?
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: Darbhanga
·
K
Dressyr Någon annan som ska till finalen Halmstad den 16-17 sept och tävla med sin ungponny? Jag ska rida 6-årschampionatet i dressyr...
2
Svar
21
· Visningar
2 285
Senast: Kung Bob
·
T
Dressyr någon som har nån koll på vilka lag som antagligen tar medalj i år..? min gissning e 1a Willands 2a roslagen 3a Trollhättan.... :bump:
Svar
17
· Visningar
1 293
Senast: Binsan
·
K
Dressyr Tycker jag är totalt överskattat... :smirk: Blev överglad när jag såg att de ej finns med i LA för Unga hästar, som jag ska rida på...
2
Svar
33
· Visningar
2 555
A
Dressyr Jag och sköthästen skall på utbildningstävling på söndag. Jag undrar om det är kavajtvång på utbildningstävling eller om det räcker med...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: Annki
·
K
Dressyr Jag skulle gärna vilja ha lite tips på övningar/rörelser som är lösgörande. Skulle ni inte kunna skriva vad ni brukar göra för at få...
Svar
9
· Visningar
1 292
Senast: horsefreak
·
Dressyr Finns det några bestämmelser för hur mittdelen får se ut på ett tredelat bett?
Svar
13
· Visningar
1 000
Senast: Ylva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka