Corrado WL hos Anky

Sv: Corrado WL hos Anky

Vilken tur att du inte behövt se varken honom eller henne live ;)

Åh har sett live oxå, men aldrig framridning. Det var ju därifrån bilderna kom ;). Men när jag får tillfälle ska jag se på framridning också :P.

Det ser ju inte alls lika illa ut inne på banan.

NEJ!!! Vad är detta? Jag visste inte förrens nu att han lämnat Sverige, och dessutom hamnat där? Nu blir jag ledsen. Jag AVGUDAR den hästen. Har haft en avkomma efter honom på prov som visserligen inte var något för mig men guuud :love: vilken häst!

Ullis

"lånar"

Har bara ögnat igenom ridsport, men såg att de köpt honom.
Sorgligt att han lämnar Sverige för gott....

Jag tycker det är bättre att han kommer till en bra ryttare som fortsätter att visa upp honom istället för att han ska "försvinna" bara för att vara kvar i sverige.

Håller med dig. Sedan får man inte glömma Dragon också. Fast det gynnar ju mig mer än dig. Hade varit kul att få lägga på honom på Shady någon gång. Men nu ligger aveln på hyllan. För hur länge vet jag inte.

Tycker också det är synd... bästa vännen har en avkomma efter honom som är SÅ fin, har precis skaffat ett nytt sto (e Freimoor) och planerat att ta föl igen efter honom för att avkomman som sagt blev så FIN. Och nu är han borta från svensk avel... jättetråkigt!

visst är det tråkigt men som uppfödare måste det kännas roligt. och sedan så kommer ju priset på hans avkommor att stiga ganska kraftigt nu. så grattis till alla er som har en avkomma efter honom. ( om man nu får se det positiva i det sorgliga)

lånar.

tycker de e kul att han hamnat hos en ryttare som visar resultat. även om de diskuteras om tränningsmetoder osv så p åbanan går dom där dom ska. o ni måste erkänna att anky verkligen kan visa upp hästarna i ett program. ssen finns de kanske ryttare som man hellre tycker borde ha honom men så blev d eint enu.
tråkigt att han ska användas i mest clinics dock..

Liknande trådar

Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 343
Senast: super
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 588
Senast: lizzie
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 312
Senast: lundsbo
·
R
Hästhantering Jag har en för mig ny häst, ganska ungt (8) sto (swb), hon är snäll och välriden men osäker. Hon tycker det är läskigt att lämna flocken...
2
Svar
21
· Visningar
3 192
Senast: WSLPZF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar